Reakcia na: BMko #126554:
V Mane som zatiaľ sedel iba ako cestujúci, takže toto porovnávt neviem. Citaro versus Conecto prvej generácie vyhráva nesporne Citaro, Citaro versus Volvo 8700 skôr Volvo. Nič iného novšieho nemáme, ak nepočítam šmejdácke midibusy Ikarus. Riešenie vodičského priestoru na Citare mne práve celkom vyhovuje, ale ja v tomto nie som zrovna náročný - nech si mám kam zavesiť bundu a hodiť batoh a som spokojný. Vadí mi až príliš blbuvzdorná palubovka od VDO, ale takú istú majú aj Tedomy a Citelisy, a tuším aj staršie Many. Inak som v Hønefose, len kúsok severozápadne od Osla. Jazdíme tam s Timekspressmi.
Valec
Len pre zaujímavosť, opísané trasy nočných liniek z roku 1968:
Trať č.1: Nám. SNP - Starý háj - Ovsište - Petržalka kolónia
Trať č.2: Nám. SNP - Jurajov dvor - Vajnory
Trať č.3: Nám. SNP - PKO - Karlova Ves - Devín
Trať č.4: Hlavná stanica - nám. SNP - Centrálne trhovisko - Trnávka
Trať č.5: Nám. SNP - Miletičova - Prievoz most - Biskupice
Trať č.6: Nám. SNP - Hlboká cesta - Mlysnká dolina - Lamač - Dúbravka
Trať č.7: Nám. SNP - Račianské mýto - Gaštanový hájik - Rača
Trať č.8: Hlavná stanica - nám. SNP - Weissova kolónia - Vlčie hrdlo
Trať č.9: Hlavná stanica - nám. SNP - KÚNZ - Miletičova - Tomášikova - Ostredky
Trať č.10 Mierové nám. - Búdková, Mierové nám. - Koliba