Však určite. Ked je to len závada komponentu, tak sa to dá riešiť v autorizovanomu servise. Horšie je ked vznikne príp. škoda obsiahlejšia napr. požiar.
Ja sa napr. čudujem, že Solaris vtedy neposlal náhradu ak to teda bola čisto vina výrobcu tá 1216. Alebo - neviem, tiež boli dohady rôzne a nechcem len tak trepať.
Ale zaujímalo by ma ako dalej vlastne s tým busom to bude. Lebo už tomu bude 2 roky pomály. Či už je nadobro odsúdený na náhr. diely?
Ja netvrdím, že by taký bus nemali opraviť. Ale správna firma, ktorá má záujem o dobrom renomé by mala aj príp. voz vymeniť pokial je v záruke.
Ja osobne mám také skúsenosti s DVD prehrávačom -bol pokazený už od výroby tak som ho doniesol nazad do predajne, a zo skladu mi doniesli hned nový.
A pre taký Mercedes by nemal byť problém vyrobiť kus autobusu navyše -však oni musia vyrábať non stop. Tak by vymenili kus za kus a ten pôvodný porúchaný by opravili a dali niekomu inému možno i za volačo zníženú cenu.
Podľa mna sa to aspoň s tou elektronikou bežne tak robí.
Ty si blazon. Takze radsej vyrobia novy autobus ako keby ten stary za par mesiacov opravili? Zaloz si firmu a potom pochopis ze takato charita sa robit neda.
Tak hej, žial i stými Botami je taká realita, to je plná pravda. Ja som len písal ako by to malo byť a čo by som od takého zvučného výrobcu očakával.
Ono aj veľkým výrobcom sa občas pritrafia nepodarky -len by mali dbať o to aby ich bolo čo najmenej. Predsa ide o bezpečnosť často veľkej skupiny ludí.
Německé podniky kupují to samé, co jiné podniky všude na světě. Prostě vypíší VŘ a kdo splní podmínky a nabídne nejnižší cenu, ten vyhraje. Conecta v Nitře jsou starého typu (vysokopodlažní), psal jsem o nízkopodlažních (2007). A pokud vím, zrovna Nitra má (měla ) největší problémy právě s jediným Citarem (údajně vozidlo více stálo než jezdilo).
/"Myslím si že aj na autobusy by sa mala vztahovať záruka rovnako ako na výrobky do domácnosti. A ked sa mi niečo pokazí pomály zbrusu nové nie mojím zavinením-by mi to mali vymeniť."/
zlatý voči. realita života je úplně jiná. Zkus reklamovat nové boty - většinou se dočkáš odpovědi, že chyba je na tvé straně a boty jsi používal pro jiné účely než byly vyrobeny.
To s tou príšernosťou na kolečkách som napísal ja. Týkalo sa to prvej generácie Connecta a plne si za tým stojím.
Novú verziu Connecta som zatiaľ videl iba na obrázkoch, takže k nim sa vyjadriť nemôžem.
Nevím, ve kterém městě pracuješ/žiješ a ani se nesnažím vyvracet to, že Citara mohou někde fungovat spolehlivě. Já jen, že informace z ostatních provozů, kde mají více Citar a více autobusů jiného typu se více-méně shodují na tom, že Citaro nijak nevybočuje z průměru. Prostě jsou na něm jisté závady stejně tak jako na jiných vozech.
Tak hej asi máš pravdu. Ale myslím si aj tak, že taký velký výrobca a z takým menom - Mercedes by som očakával aby bol max. ústretový. Keď nebudú -bude to len na ich škodu a nebudem sa čudovať, ked nemecký podniky začnú viac siahať po MANoch a ČR / SR podniky napr. po SORoch.
Čo sa týka M-B Conecto -vraj že si na nich dosť ponosujú v Nitre, niekto u neviem kto mi osobne napísal -že je to príšernosť na kolečkách. Ja teda moc neviem a kto má lepšie info nech sa k tomu vyjadrí bližšie.
Myslím si že aj na autobusy by sa mala vztahovať záruka rovnako ako na výrobky do domácnosti. A ked sa mi niečo pokazí pomály zbrusu nové nie mojím zavinením-by mi to mali vymeniť. Samozrejme vymeniť len tak bus je o inom ale bez meškania by mal výrobca chybu aspon odstrániť.
Je to len v ich záujme. Teraz je možno Mercedesu hej keď MAJú X trhov, len pri takom liknavom prístupe im budú trhy upadať.
...už len tie Londýnske busy. To sa mi ozaj začínajú viac lúbiť SORy.
Každej firme, aj tej najlepšej sa z času na čas podarí vyrobiť nepodarok. To je proste fakt ktorému sa pri výrobe autobusu zostaveného z nejakých 50 000 súčastí nikto nevyhne.
Ako som vravel, ja na Citará nemôžem povedať krivého slova. Túto zimu sme mali teploty do -35 stupňov, haldy snehu a ľadu a Citará slúžili spoľahlivo, na rozdiel od niektorých novších typov. A to sa jedná o ojazdeniny s nábehom okolo 800 000 kilometrov, ktoré na predchádzajúcom pôsobisku mali veľmi biednu údržbu a starostlivosť.
133 chodí len v isté intervaly poloprázdna, dakedy zase až preplnená. Takže tam je to diskutabilné. Ale zajtra bude zase o jeden Solaris menej v iných mestských častiach nakoľko jeden Tedom mal nehodu...
Ukaž mi jediný případ, kde ti výrobce dá nové vozidlo, pokud je to tvoje porouchané a ještě v záruce? Takový připad jsem v životě neslyšel.
Nám u měsíc starého BMW odešlo komplet servo - zadřelo se. To si vyžádalo týdenní odstávku vozidla. Myslíš, že ti za to dají nový auto? Pche, ani náhradní ti na ten týden nepučej . Známému nabourali v autorizovanym servisu rok starý M-B ML - prostě nějakej vůl místo D zařadil R a zbořil tomu autu celej zadek. Myslíš, že mu objednali nový auto? Musel měsíc čekat než mu ho opravěj. Kde žiješ?
Pre nedostatok nízkopodlažných vozidiel je 100% garantovaná výprava NP vozidiel len v mestskej časti Karlová Ves - Dlhé diely. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk