Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #126324:
Ja by som skôr povedal že v Žiline jazdia vozidla s Teheránskym náterom...
Reakcia na: Mar.z.y #126287:
Kolko rokov ma ten narrator, co to video nahovoril?

Pripomina mi to hlas slavnej "slecny" z Horkyzov Slizov ("Nebolo to zle") 😃
Reakcia na: MiroBA #126309:
V Norsku.
Reakcia na: MiroBA #126315:
O dovod viac pozriet sa do Teheranu. Mimochodom, v Teherane jazdia tiez 15Tr-ky so "zilinskym" naterom 😃 (Rozumej: v Ziline jazdia 15Tr-ky s teheranskym naterom.) A v tom Teherane maju vozidla MHD rozdelene na zensku a muzsku cast. Som zvedavy, do ktorej polovice 15Tr-ky by ma tam vpustili 😃
Reakcia na: MiroBA #126321:
velky
9:20 - cca 60 ludi
11:20 - cca 20 ludi
13:20 - cca 30 ludi
Reakcia na: 810zssk #126320:

Tak bodaj by bol po príp. oprave využívaný aspoň aj na tie Dlhé Diely...
Inak taká otázočka. Aký bol dnes záujem o linku do Hainburgu?
Reakcia na: MiroBA #126319:
"Či už je nadobro odsúdený na náhr. diely?" - najprv som to precital "na Dlhe Diely" ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #126318:

Však určite. Ked je to len závada komponentu, tak sa to dá riešiť v autorizovanomu servise. Horšie je ked vznikne príp. škoda obsiahlejšia napr. požiar.
Ja sa napr. čudujem, že Solaris vtedy neposlal náhradu ak to teda bola čisto vina výrobcu tá 1216. Alebo - neviem, tiež boli dohady rôzne a nechcem len tak trepať.
Ale zaujímalo by ma ako dalej vlastne s tým busom to bude. Lebo už tomu bude 2 roky pomály. Či už je nadobro odsúdený na náhr. diely?
Reakcia na: MiroBA #126317:
Lenze autobus nie je DVD prehravac. Autobus sa vyraba na mieru! Normalne je ze ked je to opravitelne tak sa to opravi. To da logika.
Reakcia na: 810zssk #126316:

Ja netvrdím, že by taký bus nemali opraviť. Ale správna firma, ktorá má záujem o dobrom renomé by mala aj príp. voz vymeniť pokial je v záruke.
Ja osobne mám také skúsenosti s DVD prehrávačom -bol pokazený už od výroby tak som ho doniesol nazad do predajne, a zo skladu mi doniesli hned nový.
A pre taký Mercedes by nemal byť problém vyrobiť kus autobusu navyše -však oni musia vyrábať non stop. Tak by vymenili kus za kus a ten pôvodný porúchaný by opravili a dali niekomu inému možno i za volačo zníženú cenu.
Podľa mna sa to aspoň s tou elektronikou bežne tak robí.
Reakcia na: MiroBA #126308:
Ty si blazon. Takze radsej vyrobia novy autobus ako keby ten stary za par mesiacov opravili? Zaloz si firmu a potom pochopis ze takato charita sa robit neda.
http://www.autobusovenoviny.cz/clanek/935/ikarus-293

Sranda že aj toto sa nedodávalo do BA. Nevedel som že i Ikarus vyrobil 22m prototyp. Vraj že skončil nakoniec v ťažkej moslimskej zemi -v Teheráne.
kto dnes na obed striehol s fotakom na elektricky kusok od tesca? ? na fotke by mal mat aj elektricku cislo 14-7127.
Reakcia na: m@rtin #126312:

Tak hej, žial i stými Botami je taká realita, to je plná pravda. Ja som len písal ako by to malo byť a čo by som od takého zvučného výrobcu očakával.
Ono aj veľkým výrobcom sa občas pritrafia nepodarky -len by mali dbať o to aby ich bolo čo najmenej. Predsa ide o bezpečnosť často veľkej skupiny ludí.
Reakcia na: MiroBA #126308:

Německé podniky kupují to samé, co jiné podniky všude na světě. Prostě vypíší VŘ a kdo splní podmínky a nabídne nejnižší cenu, ten vyhraje. Conecta v Nitře jsou starého typu (vysokopodlažní), psal jsem o nízkopodlažních (2007). A pokud vím, zrovna Nitra má (měla ) největší problémy právě s jediným Citarem (údajně vozidlo více stálo než jezdilo).

/"Myslím si že aj na autobusy by sa mala vztahovať záruka rovnako ako na výrobky do domácnosti. A ked sa mi niečo pokazí pomály zbrusu nové nie mojím zavinením-by mi to mali vymeniť."/
zlatý voči. realita života je úplně jiná. Zkus reklamovat nové boty - většinou se dočkáš odpovědi, že chyba je na tvé straně a boty jsi používal pro jiné účely než byly vyrobeny.
Reakcia na: MiroBA #126308:
To s tou príšernosťou na kolečkách som napísal ja. Týkalo sa to prvej generácie Connecta a plne si za tým stojím.
Novú verziu Connecta som zatiaľ videl iba na obrázkoch, takže k nim sa vyjadriť nemôžem.
Reakcia na: irizar #126307:

Nevím, ve kterém městě pracuješ/žiješ a ani se nesnažím vyvracet to, že Citara mohou někde fungovat spolehlivě. Já jen, že informace z ostatních provozů, kde mají více Citar a více autobusů jiného typu se více-méně shodují na tom, že Citaro nijak nevybočuje z průměru. Prostě jsou na něm jisté závady stejně tak jako na jiných vozech.
Reakcia na: irizar #126307:

A kde boli také teploty do -35stupňov ❓
Reakcia na: m@rtin #126304:

Tak hej asi máš pravdu. Ale myslím si aj tak, že taký velký výrobca a z takým menom - Mercedes by som očakával aby bol max. ústretový. Keď nebudú -bude to len na ich škodu a nebudem sa čudovať, ked nemecký podniky začnú viac siahať po MANoch a ČR / SR podniky napr. po SORoch.
Čo sa týka M-B Conecto -vraj že si na nich dosť ponosujú v Nitre, niekto u neviem kto mi osobne napísal -že je to príšernosť na kolečkách. Ja teda moc neviem a kto má lepšie info nech sa k tomu vyjadrí bližšie.
Myslím si že aj na autobusy by sa mala vztahovať záruka rovnako ako na výrobky do domácnosti. A ked sa mi niečo pokazí pomály zbrusu nové nie mojím zavinením-by mi to mali vymeniť. Samozrejme vymeniť len tak bus je o inom ale bez meškania by mal výrobca chybu aspon odstrániť.
Je to len v ich záujme. Teraz je možno Mercedesu hej keď MAJú X trhov, len pri takom liknavom prístupe im budú trhy upadať.
...už len tie Londýnske busy. To sa mi ozaj začínajú viac lúbiť SORy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.