Dávam do pozornosti veľmi zaujímavé stránky http://varjupaik.jjts.ee/ . Sú pravdepodobne nejakého dobrovoľného združenia a v zbierke majú zaujímavé historické kúsky nielen autobusov. Bohužiaľ som si všimol, že exponáty viac zbierajú ako opravujú.
Mňa by neobťažovalo, keby si našli normálnu prácu a slušným ľuďom by dali pokoj. A ak toho nie sú schopní, nech sa vrátia tam odkiaľ prišli.
Re #125546 irizar: Keď už si začal s tým žobraním vo vlakoch - myslím, že všetci poznáte tých žobrajúcich (akože) hluchonemých. Osoba príde do kupé, hodí Ti tam nejakú kľúčenku s priloženým papierikom, že je hluchonemá a ak jej prispeješ 50/100 Sk, môžeš si tú kľúčenku nechať. Minule prišla do kupé, v ktorom som bol len ja a kamrát, celkom pohľadná mladá baba a použila presne túto metódu. Po chvíli sa vrátila pre kľúčenku späť a nás teda napadlo trošku si ju "preklepnúť". Ako sa pre kľúčenku zohýňala, kamarát ju plesol po zadku. Aké bolo naše prekvapenie, keď naňho zahučala "hej, čo robíš Ty debil?" Po našej reakcii, že ako to, že rozpráva, keď je hluchonemá, len očervenela, zamrmlala pár vulgarizmov a urýchlene odišla preč...
A ja môžem hodiť tyčku na Petržalku! Linka 133 je rovnako veľa využívaná ako iné linky (denne ňou cestujem). Moderné NP sú aj na iných linkách, ak 32, 33 ,133, neviem, čo všetci máte proti DD, toto je do p..e nejaké spiknutie?!
No neviem či ja budem ten pravý keď som od nich už aj žiadal zákonné informácie kvôli čomu museli preskúmať či je to vrámci tohto zákonna. ? A v najbližšej dobe idem písať mail na to či sa bude riešiť ten stav/y zástavok na DD, ktoré som nahlásil lebo mi z magistrátu odpovedali, že DPB je povinný odpísať. Ale nevylučujem, že to môžem navrhnúť a využívalo by to ešte viac ľudí. Ale zase bude to mať aj materiálne dosahy nakoľko sa znova budú musieť vyrábať cedulky na zástavkach DD kde sa bude musieť prepisovať Nová budova SND na nový cieľ.
Re #125584 21Tr: No tu neviem ako sa plánuje prepojiť. Viem len trať Staré Grunty nakoľko je navrhovaný od začiatku výstavby DD kedy tadiaľ mala viesť tr. trať. A aj v terajšej dobe sa plánuje po vybudovaní mimoúrovňovej križovatky na Molecovej ulici.
Keď už je reč o trolejbusových tratiach, tak Koliba sa má s Kramármi prepojiť cez Bárdošovu? Na mape je Vlárska obstavaná takže inou cestou mi to ani nevychádza. Keby sa to podarilo tak by nemusela linka 44 premávať až po "Na Revíne" ale stačilo by len na "L. Dérera" a "Júnovú" keby šla a možno by mohla chodiť každých 30min na Jaskový rad, keby šetrila potom čas na tej zachádzke ?
Hlavne by ma zaujímalo, že ako sa to dotkne liniek 31 a 39 či začnú ľudia a študenti najmä využívať aj novú linku (pravdepodobne 32). Inak oplatilo by sa trolejovať nábrežie pre trolejbusové linky, keby sa viedli trolejbusové linky 30,31 a 39?
Inak keď je reč o DD, tak ma zaujíma to prepojenie DD - Slávičie údolie trolejbusom a ako by sa potom správali cestujúci na Slávičom, či by začali využívať hojnejšie aj linku s trasou DD - Molecov - Cmiter SÚ - Kramáre - Hl.st a teda by odpadla záťaž z liniek 31 a 39.
Ja sa možem na 133 VYSRAŤ! Sú tu linky ktoré roky nemajú ani dôstojné vozidlá, nehovoriac o ZV, ktoré sú tu krátke Vrakosy a Ik415! Prečo tie črepy nechodia na DD robiť náhradnú dopravu?! Nosná linka 68,93 a 95 aby bola robená ZV nejakou plesnivou 15ročnou Karosou?! Môžem na celé DD hodiť tyčku ?
U nás takto boli vyhrávať už tretiu sobotu a vždy sa našiel nejaký blbec, ktorý im niečo z okna hodil (žiaľ vždy to boli nejaké drobné, nie horúci olej, alebo studená voda...).
Re #125546 irizar: "vo vozni prvej triedy v rýchliku Dubeň" ? ? ?
V tom rýchliku je takmer každý vozeň "prvej" triedy.
Re #125566 Miraleo: Prestup na 80? Nestačilo by z tej 93 vystúpiť na zastávke Aupark a tých 300 metrov prejsť pešo? Mal by si to aj na jeden lacnejší lístok.
Je to veľmi finančne náročný projekt. Veď ani plánované zabudovanie električiek pod zem, ktoré sa plánovalo pri starom Tescu v meste doteraz nie je hotové a ani asi nebude. ?
Prečo dávať zrovna na 37? Z 9,5 metrového vozidla na 15 metrové je skok... A nikdy som nevidel 37 až tak plnú, že by sa tam ľudia nezmestili. Prečo sa objavujú na DD? Asi kým nepridú zvyšné Tedomy lebo 2 chýbajú do počtu a aby mohli zabezpečiť nízkopodlažnosť na 32/133. A pravdepodobne sú tu aj preto lebo sa ráno nasadzujú na spoje linky 133 kde je aj malé 12m vozidlo.
Chcel by som načať tému ELEKTRIČKY POD ZEMOU. A síce, či by bolo nebolo lepšie z Petržalky viesť električku pod Dunaj, popod Šafko, Nám. SNP, Hodžovo nám a na Hlavnú stanicu kde by vychádzala na povrch len na konečnej. Postupne by sa napájali ostatné trate zabudovaním pod zem ale neviem aké sú geologické pomery a tiež v akej hĺbke sa plánuje zakopať tunel Filiálka - Petržalka, aby sme nešli do neúmerných hĺbok. Napadlo ma to keď som videl nedávno video z Krakówa.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133
Re #125584 21Tr: No tu neviem ako sa plánuje prepojiť. Viem len trať Staré Grunty nakoľko je navrhovaný od začiatku výstavby DD kedy tadiaľ mala viesť tr. trať. A aj v terajšej dobe sa plánuje po vybudovaní mimoúrovňovej križovatky na Molecovej ulici.