Áno, ich drzosť už nepozná hraníc... V pohode nastúpia do prvého voza súpravy, oprú sa o kabínu vodiča a začnú vyhrávať... Stoja často aj v podchode na Zochovej, ale tiež som ich už zažil vo vnútrobloku u nás v Ružinove... Predminulú sobotu ma zobudili týmto vyhrávaním v skorých ranných hodinách (tuším okolo 10.00 ? )...
...zacinam byt celkom vytoceny z manierov ciganskej harmonikovej zobrackej mafie...dnes na obed som jednu ciganku poslal na legionarskej von z elektricky nech neobtazuje...to ale bol iba zaciatok...sedim si doma v ruzinove a co nepocujem z ulice...na rumancekovej vo vnutrobloku dvaja mladi cigani vyhravaju na harmonikach...zastavia sa pri kazdom 3-4 vchode, hraju a cakaju ze im niekto hodi peniaze...to kde sme???
Tento krizenec bol odkupeny firmou Tourbus Brno a jazdi u nich. Do seriovej vyroby sa ale nedostal, zo strany slovenskych odberatelov bol zaujem len o PMC12.
Vazeni, neviem ci ste si vsimli vozidlo T3P ev. c. 7792 za dazda. Ja som nim v minulotyzdnovych dazdivych dnoch cestoval a nestacil som sa cudovat. Pri prednych dverach je svetelna signalizacia a osvetlenie schodov. A v svetlach sa nachadzala voda, ktora si pri rozbehu a brzdeni veselo zblnkala, len kusok od elektrickych obvodov. Pravdepodobne neslo o olej, podla hustoty danej tekutiny (aj ked to nemozem vylucit), ale nie je to jedine miesto, kde nieco zblnkalo, kvapkalo atd. Stacilo sa pozriet na predny panel vodica, ktory bol cely pokvapkany vodou, ktora pretekala cez vetranie kabiny pod priestorom "transparentu". Zaujimalo by ma, ako je mozne, ze novomodernizovane vozidla su takto netesne a ako je mozne, ze si to doteraz nikto nevsimol. Ved zhniju skor nez tie nemodernizovane... nehovoriac o moznosti skratu... ?
je neskutečný jak se tyhle fámy šíří rychle. A čím víc jich je, tím více inklinují k holé (ne)pravdě. Jeden šotouš slyšel od druhého šotouše, že se mu v noci zdálo a drb je na světě. Netvrdím, že Iveco v SORu opravdu nekončí, ale moc tomu nevěřím.
Nemyslim si, ze by sa Iveco pripravilo o moznost vyrobit 620 motorov. Ak ich nevyrobi Iveco, vyrobi ich Man, Volvo ci Mercedes. Samozrejme SOR by musel spravit upravy, ale to urcite nie je pre nich nic neprekonatelne, vzhladom na fakt aky pokrok konstrukteri tejto firmy urobili.
Zdravím vás páni ,neviem či už ste o tom počuli, ale podľa agentúry JPP prestane, v súvislosti s výhrou SORu na dodávku 620 kusov busov pre DPP, dodávať spoločnosť IVECO motory pre spoločnosť SOR. Takže dodávka nových busov sa komplikuje nielen nám ,ale asi aj Prahe.
9xx sa neda zadat, okrem 901, ktora sa zadava ako 791. Cokolvek chces na displeji zobrazit musis najprv na PC nastavit v databaze (text, format) a ulozit pod nejakym kodom. Nasledne sa to nahra do vozu. Ak je v PP nahrata sluzba (co je vacsina pripadov) tak ti to linku a ciel hadze same, ale vodic si moze udaj manualne upravit ak vie kod daneho ciela / linky (vodici maju kodovniky). Cize ak by bol napriklad kod 777 pre Kuklovsku, tak vodic L95 moze zadat kod 777 a na displeje mu to nahodi Kuklovsku. Ak su niekde v mojom prispevku chyby (co nevylucujem) tak ma prosim opravte/doplnte, dik.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo