Ináč aký malo zmysel robiť SO na 8133 keď za necelé tri roky bude vyradená? To nemohla prečkať tie tri roky v tom, síce ošarpanom nátere? Mohla sa zachovať ako múzeálne vozidlo... Veď koľko výcvikových vozidiel je v zbierkách?
Neviem odkial to zobral , skus sa zamysliet trosku - ci je to vobec mozne. Ale pravdu povediac - radsej nech namiesto dalsich Sorov BN 10,5 dojdu Tedomy
Blbost na n-tu ,ale pekna predstava . Ale mozno ma trochu pravdu ,kedze podla tedom.cz mame 139 motorov TEDOM CNG v nasich Vrakosach - cize postupom casu sa ich pocet znizi mozno na tych 80 ?
Re #125433 luky133: Taktiež spomenul, že linka 901 bude premávať dovtedy, dokedy bude rentabilná" - ta terajsia L901 bola tolko nerantabilna a kolko najazdila km ?
Dnes 9.3.2009 nasadla na koľajnice bratislavskej MHD 31. električka ČKD - Tatra K2S #7131 ešte nemá zberač.
Zaujímavosťou je, že nemá ako iné eletričky tmavo-šedé ale bledo-sivé kolesá, sedačky s novým LOGOtypom a BUSE 370.
Električka bude využívaná na výcvik vodičov električiek, ako aj #7121 má v kabíne vodiča o jedné sedadlo viac kôli tomu, že pri výcviku bude na bočnom sedadle učiteľ a na normálnom učeň, čiže kabína vodiča je preľžená čiže ako aj #7121 bude mať 1. ľavé sedadlo pre cestujúcich bokom (ako historické električky)
Čo sa týka prímestských liniek súhlasím, ale autobusy MHD by som nechal ako sú a trolejbusy možno začlenil do autobusov, keby rad 2xx musel ísť pre prímesto.
takze po prvom vikende kedy bude zadarmo sa jej premavka ukonci ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mar.z.y
Zaujímavosťou je, že nemá ako iné eletričky tmavo-šedé ale bledo-sivé kolesá, sedačky s novým LOGOtypom a BUSE 370.
Električka bude využívaná na výcvik vodičov električiek, ako aj #7121 má v kabíne vodiča o jedné sedadlo viac kôli tomu, že pri výcviku bude na bočnom sedadle učiteľ a na normálnom učeň, čiže kabína vodiča je preľžená čiže ako aj #7121 bude mať 1. ľavé sedadlo pre cestujúcich bokom (ako historické električky)