Fíha, tak predsa len sa to s tým Hainburgom teda podarilo? Len mi tam chýbajú informácie ako :
1; Presmeruje kvôli tomu Slovak Lines všetky svoje spoje do Viedne po diaľnici, aby z Bratislavy po Hainburg nebol súbeh dvoch dopravcov?
2; Bude stáť 901-ka aj vo Wolfsthali a aj v centre Hainburgu na Hauptplatz? Lebo ak nie, tak len k nákupným centrám ďalej od centra a od nábrežia Dunaja by to podľa mňa veľký význam nemalo...
3; Zaujímal by ma tiež interval tej linky. Verím, že zostane ľahko zapamätateľný.
4; V prípade, že bude stáť aj vo Wolfsthali a aj v centre Hainburgu, tak určite bude (podobne ako teraz pre Slovak Lines) zakázaná vnútroštátna preprava vrámci Rakúska.
No a rád by som vedel, že či by sa to dodržiavalo - ja by som však Rakúšanom na tej linke doprial aj vnútroštátnu prepravu a linka by mohla mať väčšie tržby.
Akú-takú šancu tam vidím. Vychádzam z príkladu linky č. 630 prevádzkovanej DPB (konkrétne z "dodržiavania" tarifných podmienok v pásmach 620 a 630). ?
5; Raz som započul od jedného tu diskutujúceho, že vraj o 901-ke sa uvažuje až do Bad Deutsch Altenburgu (alebo až Petronell Carnuntumu - teraz neviem). Bolo by to podľa vás reálne, prípadne zmysluplné?
Linka 133 je dôkazom toho, že nech sa DPB snaží koľko chce tvrdiť ako je potreba rušiť súbehy liniek elektrickej trakcie s naftovou, že to aj tak zlyhá a nie pre požiadavky cestujúcich (ktoré sú roky dobre vieme aké - odvšadiaľ všade) ale pre ich samotnú povahu bez chrbtovej kosti. Od konca jari 2005 sme sa napočúvali všetcia ako treba rušiť súbehy a preplietanie liniek, najmä Petržalka a zrazu to akosi opadlo, celá tá eufória... Teraz si mám myslieť, že filozofia prestupov stojí za prd alebo stojí za prd ten kto o nej falošne káže?
ono s tym zvysenim kapacity zacinam pomaly pochybovat 1215 na L133 a 1201 (tusim) na L32 ? Kazdy nadaval ze Tedomy su na L32/133 tak nam daju miesto nich tie zle solarisy (ja som ticho ) ale je pravda ze tedomy nic moc, iba ma ruka boli jak zrychluju a brzdia (jak formula ? )
Z pohľadu terajšieho stavu vôbec nechápem zmysel prečo sa VYHADZOVALI peniaze na trolejbusovú trať na Dlhé diely!!! Linka 33 pôvodne premávajúca každé 4-5min teraz premáva každých 6min a nie vždy využitá, v sedle zas každýcch 10min čo je vyslovene bordel... Najprv sa dušovali v DP ako je trolejbus na Dlhých dieloch potrebný, potom jeho frekvenciu znižujú a dopĺňajú autobusovými linkami... No nemám slov, ale ak to je štandardný postup v iných Euŕopskych mestách ako DPB s obľubou na kdžú volovinu tvrdí, tak prosím ?
a to nemohli dať 70 aj vtedy? mimochodom, pri jednom z vjazdov (tuším prvom v smere od Lanfranconi) bola asi pred mesiacom tabuľa 70, za ostatnými prípojkami vtedy nebolo nič. a keďže, ak si dobre pamätám, každá križovatka ruší všetky značky, tak už od križovania s nájadzom na most SNP môžeš ísť zase 50...
Pod Novým Mostom je málo miesta. To je jediný dôvod, prečo chodí k SND.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
21Tr