J: Nechcem sa miesat do Tvojej diskusie s m@rtinom, ale my predsa ako dopravaci, nemoze pocitat za minus mestskej dopravy, ak neexistuju priame spojenia odvsadial vsade. Skus si predstavit, ako by vyzerala siet prazskej MHD, keby takyto system mali 
Myslim, ze aj Bratislava sa vybrala dobrym smerom, ked zacala znizovat pocet liniek, pretoze som presvedceny, ze cestujuci vzdy radsej uvita, ked jeho zastavku obsluhuje jedna linka s 5 min. intervalom ako styri linky s 20 min. intervalom. V pripade tych styroch liniek sa stazuje koordinacia spojov, narusa sa pravidelnost dopravy a pravidelnost je tiez jednou zo zasad kvality.
Kockac: Dna 5.4.1993 sa uskutocnila nasledujuca zmena v linkovom vedeni: zrusila sa linka c. 13 s trasou Hlavna stanica - Obchodna - Nam. L. Stura. Ako kompenzacia bola linka c. 1 dovtedy jazdiaca obojsmerne tunelom presmerovana cez Nam.SNP a popod Novy most (aby sa zachovalo spojenie hl. stanice a centra mesta).
Napriek tomu sa mi tiez mari, ze zhruba okolo roku 1997 boli urcite obdobia, ked linka c. 1 jazdila cez tunel. Cez tunel jazdila len do Dubravky a spat vracala cez Nam. SNP. Neviem preco, no urcite to bol docasny jav. Hadam nam to niekto vysvetli...

Myslim, ze aj Bratislava sa vybrala dobrym smerom, ked zacala znizovat pocet liniek, pretoze som presvedceny, ze cestujuci vzdy radsej uvita, ked jeho zastavku obsluhuje jedna linka s 5 min. intervalom ako styri linky s 20 min. intervalom. V pripade tych styroch liniek sa stazuje koordinacia spojov, narusa sa pravidelnost dopravy a pravidelnost je tiez jednou zo zasad kvality.
Kockac: Dna 5.4.1993 sa uskutocnila nasledujuca zmena v linkovom vedeni: zrusila sa linka c. 13 s trasou Hlavna stanica - Obchodna - Nam. L. Stura. Ako kompenzacia bola linka c. 1 dovtedy jazdiaca obojsmerne tunelom presmerovana cez Nam.SNP a popod Novy most (aby sa zachovalo spojenie hl. stanice a centra mesta).
Napriek tomu sa mi tiez mari, ze zhruba okolo roku 1997 boli urcite obdobia, ked linka c. 1 jazdila cez tunel. Cez tunel jazdila len do Dubravky a spat vracala cez Nam. SNP. Neviem preco, no urcite to bol docasny jav. Hadam nam to niekto vysvetli...
Neoplan
1. skupina elektricky,
2. skupina t-busy
3. skupina a-busy (oblasti 2-9)
jeden clovek by chodil rano v sp. a zistoval situaciu v danej oblasti, dalsi v sedle, dalsi poobede, a dalsi cez sviatky a weekendy. Dali by to dokopy a zostavili by ces. poriadok. popr zemenil organizaciu. Oni to vsetko asi robia teoreticky. Vladimir, ty ma ale fakt fascinujes. Nie si z BA a vyratas nam intrval. Fakt dik. Asi to tu poznas?