Reakcia na: luky133 #124479:
Ak ten tender znova pripraví tak PRECÍZNE, tak sa môžeme tešiť na jazdenie na bicykloch akurát tak. Mne to problém nerobí, len aspoň keby boli cylotrasy namiesto parkovísk a podobných blbostí podporujúcich IAD. Vôbec by na neudivovalo keby DPB vypustil požiadavku na CNG busy, veď je to DPB a nie normálny dopravný podnik. Mám podozrenie, že to posrali úmyselne, resp. zas nejasne formulované pasáže, tak aby sa mohol akejkoľvek voloviny chytiť porazený uchádzač o zakázku a neskôr bude DPB argumentovať: "V danej situácii si nemôžeme vyberať nakoľko tu je finančná kríza (hoci tá tu je už riadne dlho, skôr ako sa tender vypísal) ako aj čas, ktorý nás tlačí s obnovou VP kĺbových autobusov a najlepšiu ponuku po cenovej aj kvalitatívnej stránke ponúkol český výrobca SOR. Nakoľko sú vozidlá SOR overené v prevádzke v Bratislave ako aj iných mestách nevidíme dôvod prečo ich nezaobstarať." Kiežby som sa mýlil...
MiroBA
Ved najstaršie majú dobrých 12rokov. Hej, síce pravda, že sa zatial žiaden nerosypal na ceste ale podľa mna je to otázka času. Na večné veky nevydržia.
A Karosy tak isto, tiež síce niektoré sú čerstvo po modernizácii ale kydy začali tie modernizácie?r2002 Tak tie úplné prvé tiež nie sú už bohvie čo. Všetci tu vieme že úplne nové busy to nie sú. Ono aj ked je bus po modernizácií, aj novonatretý dôležitý je skelet ked sa zlomí únavou materiálu nepomôže nič. Takto dopadol napr. TAMbus 1408. Síce pozerám, že ten práve GO ani nemal. Ale aj tak..kde je záruka že tie niektoré 18ročné rámy vydržia?