Reakcia na: MiroBA #124482:
Kĺbové autobusy v premávke v Bratislave vo februári 2009:
1 ks Ikarus 283, v prevádzke 18 rokov (jedna GO v roku 1999)
49 ks Karosa B741 v prevádzke 18 rokov (všetky s GO/modernizáciou-6ks)
49 ks Karosa B741 v prevádzke 17 rokov (všetky s GO/modernizáciou-7ks)
17 ks Tambus 260/272 v prevádzke 16 rokov (3 vozidlá s GO)
4 ks Tambus 260/272 v prevádzke 15 rokov (bez GO)
7 ks Tambus 260/272 v prevádzke 14 rokov (bez GO)
12 ks Ikarus 435 v prevádzke 14 rokov (bez GO)
10 ks Ikarus 435 v prevádzke 13 rokov (bez GO)
9 ks Ikarus 435 v prevádzke 12 rokov (bez GO)
65 ks Ikarus 435 v prevádzke 11 rokov (bez GO)
2 ks Karosa B941 v prevádzke 10 rokov
2 ks Karosa B941 v prevádzke 9 rokov
2 ks Karosa B941 v prevádzke 8 rokov
3 ks Karosa B961 v prevádzke 7 rokov
3 ks Karosa B961 v prevádzke 6 rokov
1 ks Karosa B961 v prevádzke 5 rokov
1 ks MB Capacity v prevádzke 4 roky
Celkom kĺbových vozidiel: 237
Z toho nízkopodlažných vozidiel: 1
Priemerný vek: 14,3 rokov
To nie je normálny stav, to už je pomaly zúfalý. Však ono to ale ešte nejaký deň vydrží jazdiť...
MiroBA
Myslím, že by sa veľa nezmenilo, pretože tažko sa nájde niekdo kto by vydržal vzdorovať obludným finančným skupinám.
Tu sa urobila chyba po 89tom -že štát sa všetkého zbavil a za 5,50 všetko rozpredal najrôznejším kumpánom.