nie nie je podpora Francie Citroënu v pořádku. Ale uznaj, ze ak Francuzsko podpori 6 mld Eur (asi 17% rozpoctu CR) tak ma pravo si diktovat podmienky. Tiez by som nebol rad keby lovenska vlada davala stimuly niekomu aby mohl vyrabat v zahranici.
EU je dnes iba unia statov, nic viac od toho necakaj. dalsi vyvoj EU dnes blokuju dva staty. jeden znich je CR.
skor ty prekrucas
1) zmienka o ceskom nacionalizme prisla ako reakcia na tvoj argument o politickej priechodnosti volby zahranicneho vyrobcu.
3) "Postavenie závodu v Českej republike, aby predával autá pre francúzsky trh je neospravedlniteľné," vyhlásil Sarkozy.
"Ak to bude možné, chcem, aby sa zastavilo takéto presúvanie výroby do zahraničia a návrat pracovných miest do Francúzska," dodal prezident poukazujúc na výrobu malých áut firmy PSA Peugeot Citroën v Českej republike od roku 2005. V tomto istom duchu plánuje od automobiliek za spomínanú finančnú pomoc žiadať, aby dodávateľmi pre ne boli takmer výlučne francúzske podniky.
Sarkozy ma jenoducho CR momentalne v zuboch. A to vdaka predsednictvu, ktore CR spociatku skutocne nezvladala. Topolánek cele predsednictvo vzal skor ako propagaciu CR v EU a nie ako skutocnu pracu stoviek cechov, ktory su uz vyse roka v Brusely a tvrdo sa pripravovali na prevzati presednictva. Mozno prave to nazaciatku poskodilo. V unii sme polocne 4 roky a nepamatam si reklamne kampane s "kockou cukru" a "Jagrami za stolom"...
Ale to sme sa uz dostali strasne daleko. Ak chces pokracovat moj mail poznas...
No hej, DPB može čerpať z Eurofondov, len problém je že toby muselo vedenie DP osvietiť a muselo by osvietiť aj magistrát aby konenčne začali preferovať, -riadne preferovať MHD pred IAD.
Trochu čaruješ s větami
1) nákup autobusů na základě vyhraného VŘ je podpora národa? Kristapána, to jsou moudra...
3) Socialista Sarkozy neřekl to, co píšeš ty, ale to, že je neospravedlnitelné, aby se francouzské automobily prodávající ve Francii vyráběly někde ve východní Evropě. Podobné plky vedl možná tak naposledy Adolf. K čemu je tedy nakonec celá EU dobrá?
Btw., kdo tu psal o tom, že protekcionismus je cesta do pekel? A najednou je podpora Francie Citroënu v pořádku.
e #123502 doktor54321
5 električiek (asi vario LF 3) do roku 2012
až 5 no to ma podržte to bude dodávka jak sviňa ? .
A čo chcú robiť z T3kami? Len dokola opravovať? Pretože aj modernizácie T3P akosi ustali.
nestaci ti 21Tr a 25Tr? a kde by si to u nas prevadzkoval? sak ked vies co sa stalo s 6617 I. tak najprv cesty, potom vozy......zbytocne si kupis bus ked nemas na com jazdit.
Je velmi smutne ze dopravny podnik nerobi nieco aj s trolejbusmi.... kedze moze DPB cerpat z eurofondov na vznik trati atd. tak by mohol kupit aj nejake nove trolejbusy.....
1. 240 nových kĺbových autobusov do roku 2012
2. 20 autobusov Tedom C 12G do apríla 2009
3. 60 autobusov SOR BN 10.5
4. 5 električiek (asi vario LF 3) do roku 2012
Solo trofle - no neviem, neviem či to nebude SOR TN12...ale aj to keby. No šanca je aj dosť aj na tú na 24tr. Solaris nepredpokladám kedže sa dostal v DPB do nemilosti.
Električky, nuž to je otázne. Privítal by som Vario LF3, možno sa zmôžu na 14T, síce ani to nie nemáme na to trate. ForCity pravdepodobne vôbec.
do elektrickej trakcie by mali pribudnut elektricky, ale ziaden tender nebol este vyhlaseni. A vsetci dufame, ze sa pristupi aj k nakupu nejakych klbakov a hlavne solo troflov, lebo tie je treba ako sol.
kto dnes soferoval 50ku 2607 o 17:32 bola pri Poluse smer Mlynske Nivy.
kto?!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
doktor54321
1. 240 nových kĺbových autobusov do roku 2012
2. 20 autobusov Tedom C 12G do apríla 2009
3. 60 autobusov SOR BN 10.5
4. 5 električiek (asi vario LF 3) do roku 2012