To hej, len by ma zaujimalo ako by vypadala ta trasa cez Nový most k Auparku pre L 50. A či si platí L 50 neviem. Ale si myslím, že je to dosť používaný spoj z východnej časti mesta. Ale nevadilo by mi jej ukončenie na Šafku. Presne ako L 78 by mohla končiť na Šafku. Prestup na L 95 by bol bezproblémový.
btw., Aupark si plati za linku L50? Lebo ak nie, tak by ju mali ukoncit na Safku alebo pod mostom SNP. Aupark ma dobre spojenie ostatnymi autobusmi vsade.
Keď dajú L 50 cez Nový most, ako pôjde k Auparku? Alebo už tam nebude končiť, ale niekde hlbšie v Petržke? Alebo z Nového mosta na Einsteinku dalej okolo Incheby po Viedenskej a za Sadom J.K. doprava okolo artmedie zasa k auparku ako teraz? Dosť zdĺhavé.
"ved mate elektricky, tie nie su dost priame? alebo linka 32... este by som bral, keby ju stiahli z Kramarov... Tato linka ma subeh s elektrickovou tratou, ale uplny... taketo nieco nema v prestupnom systeme co hladat..."
Kde? To myslíš ten úsek medzi Lafranconi a Molecovou? ?
" Mňa tak napadá, či predsa len tu v BA až priveľmi nepreberáme značky...ono síce fajn, že tu budú sce aj nové Mercedesy ale zase o to viac sa za to zaplatí a v dnešnej dobe aj pri tej ekonomickej kríze rozhadzovať peniaze...či to stojí za to..."
Odkiaľ vieš, že tu budú Mercedesy? A byť Tebou, o prieberčivosti by som pomlčal, práave Ty si jedným z tých, čo ohŕňajú nos nad SORom
"Mohli by to spraviť tak, že prvá (z mesta) a posledná (do mesta) zastávka v Petržke bude 95 bude na Bosákovej a potom až na Landererovej, aby nemala príliš dlhú jazdnú dobu."
Hlavný bod je laicky a skráteno povedané. Je to miesto kde to vždy najviac žilo. Teda Hlavné námestie a tam napr. víkendové trhy voľakedy... Ale to len ak sa bere centrum mesta ako totálne centrum alebo ako to povedať. Ak sa bere centrum ako široký pojem okolia/lokality kde je centrum tak to je už iné.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
stevo