Keď som v roku 1985 prišiel do DP, tak, ak sa dobre pamätám) na d-2 boli dokonca len 4 poradia (z toho jedno špičkové), na d-3 6 poradí (z toho 2 špičkové), na d-8 4 poradia (z toho 1 špičkové), na d-10 6 poradí (z toho 2 špičkové) - ale neviem, či zo začiatku neboli dokonca len 4 (1 špičkové), na d-11 bolo 11 poradí, na d-5 12 poradí (len do KV). Koľko poradí bolo na d-1 a d-15 neviem, lebo do Dúbravky som sa prvýkrát dostal až po otvorení predĺženia, keď na d-12 bolo 24 poradí (z toho 12 špičkových), na d-4 bolo 11 poradí, z toho 3 špičkové a 3 boli cíferské (1 celodenné a 2 špičkové). Na d-6 tuším 4 poradia (1 špičkové), neskôr 6 poradí (2 špičkové), d-7 a d-9 neviem nemal som rád, takže som sa im vyhýbal, na d-13 boli 4 (1 špičkové), na d-14 po jej spustení 3 poradia (1 špičkové). Bez záruky, ten Nemec, čo mi schováva veci, je sviňa ? .
Dvojičky na linke 2 začali 2.1.1980 po otvorení novej trate na Hlavnú stanicu (8 súprav). Veľmi rýchlo sa však prišlo na to, že trať rozhodne nenaplnila očakávania plánovačov. Už 3.3.1980 bola napr. z linky 3 stiahnutá viac ako polovica poradí (zo 16 zostalo 7) a bola zavedená linka 11 (11 poradí - zvyšné dve boli z linky 7, kde zostalo 10 poradí z 12), ktorá premávala do centra. Redukcia sa, myslím, dotkla aj linky 2 (zostalo 5 poradí), ale tým si nie som istý. Myslím, že sóla na dvojke boli prinajmenej od 15.5.1981, kedy bola na hlavnú presmerovaná aj osmička, pretože vtedy bola zavedená linka 12, kam boli nasadzované súpravy (len poradia 2 a 7 robili krasňanské kačice).
na linke 20 jazdila 1. kolona, na linke 32 jazdila 3. kolona... Ked sa chce, zrazu je to naopak a nam v DNV smradia TAMy, zatial co po DD behaju nove TEDOMy...
akoze, si pripadam ako nejaky second hand
"Zatiaľ sa pre rýchlosť (50 km/h - pozn. MF) nemenia grafikony mestskej ani prímestskej dopravy. Hovorca dopravného podniku Peter Kavecký povedal, že vozidlá MHD aj tak nie sú na vyššiu rýchlosť konštruované."
Heh, no to je sila s tou zastávkou "Sološnícka" teda. ? Poobede bolo na 32-ke Tedomov viac.
A keďže na Dlhých dieloch sa už od dnes pravdepodobne nevyskytujú žiadne krátke Tambusy, kto vie, kam sa podeli? Dúfam, že už nejaké aj vyradia konečne...
Na d-2 jazdil sóla roky rokúce (okrem rôznych Zlatých nedieľ, doháňania vzkm doppravným podnikom pred koncom roka a podobných akcií. Takže dvojičky neboli zrušené nikdy, tie boli naopak zavedené.
Niektorí chcú striktne dodržiavať predpisy, iní chcú mať MHD užívateľsky priateľskú. Takí Nemci asi nechápu správny princíp modrogumnosti, keď dávajú transparent aj na ľavú stranu vozidla, hoci to cestujúci zneužívajú a prebiehajú cez cestu ? .
No a co? Nie je to vec ktora by stala nejake velke peniaze, tak nevidim dovod preco nie..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA