K tomu návrhu: Zas budú ričať študenti z Družby a dochádzajúci cezpoľní na FEI, MFF, PriF UK a neviem čo ešte v tej Mlynskej je, ale ak tých ľudí nie je veľké množstvo (neviem koľko ich je), môže byť.
Ešte na margo toho "pešo predbehnem vlak": Asi si to nesprávne pochopil. Nepredbehnem ho preto, že by išiel pomaly a ja by som išiel popri ňom. Predbehnem ho práve preto, že je tá trasa 2x dlhšia.
A nevravel si nahodou vo svojom prispevku, ze "vlak pesi predbehnes?" Ja si myslim ze oplotenie a priecestie MA vplyv na rychlost z hladiska bezpecnosti... pochybujem totiz ze teraz by tam drahy dovolili ist 120 ?
Podiel vzdialenosti spojenia je 2,03 podla merania, to znamena ze sucasna trasa je 2x dlhsia...
avsak ta trat cez Filialku ma este jeden problem a to neexistujuce prepojenie HLST - Filialka... a myslim ze posunovanim za stanicou ZST Vinohrady to bude trvat aj dlhsie, ako keby cez trat cez Nove Mesto siel vlak 100
Kamoš (nebudem menovať, on sa prizná možno :-D) mal taký nápad L32 Hl. St - Molecova - doprava - Baníkova - Segnerova - Molecova - Hl. St,
na DD iba 33 obsluhovaná 14 Tr s intervalom 2 min. (13 vozidiel ? ).. ale nemáme ani toľko 14Tr ani toľko vodičov t-bus... ?
Stavebný úrad neviem ktoré všetky záväzky musí rešpektovať... možno by sa dal presvedčiť že záväzok Dunajskej komisie a bleehradský dohovor nie sú preňho relevantné...
Ale asi to bude ako vravíš Ty... teda sa zacyklíme... a ešte k otmu rozhodnuite ministerstva kultúry o kultúrnej pamiatke - ponechať všetky piliére ako sú (okrem jedneho)...
Ako píšeš - iba čiastočne. Na ASMN končia linky 21, 88 (má striedača), 206 a 210 (má striedača). 206 tam chodí "na otoč" - teda "pauzu" má max. 6 min... jediná linka ktorej voz tam prestávkuje dlhšie je L21.. konkrétne na ASMN je problém aj keď je tam z každej linky 1 vozidlo...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023