Jááj, som očakával, že keď "sú kopy takých tratí", "je x takých tratí", tak hneď vysypeš z rukáva zo desať. Tak mi nájdi niekde v okolí týchto miest trať, ktorá obsluhuje jednu väčšiu dedinu typu Stupava.
Samozrejme, že vlak by bol v špičke rýchlejší, to je odskúšané. Ja sa len pýtam, kto bude platiť 6,5 km trate pre šukafón raz za pol hodiny?
Viem a ani nevravím, že oná trať by mala v súčasnosti v pravidelnej osobnej doprave nejaké opodstatnenie ? a keby nejaká bola, určite by som pri ceste do Perneku nevystupoval v zastávke Pernek pri Zohore ?
Presnú ekvivalentu by som musel pohľadať. Ale určite po celom okolí Berlína chodia kade-tade prímestké vlaky vlastne aj všetkých velkých miest Lipsko, Hamburg, Hannover...
No ono je pravda že je o 8km dlhšia, ale hlavnú výhodu vidím v tom že vlak nemusí stať na semafóroch a pod. Sám vieš že na Patrónke a Pražskej ceste, križovatke pri SAV situácia nie je ružová. A treba myslieť aj na zimu, koľko razy hore Pražskou išli autobusy krokom? Neviem ono by to bolo zaujímavé odskúšať čo by skorej bolo v BA na stanici či vlak alebo autobus...tažko hovoriť dopredu lebo taký experiment ešte nebol, ...možno máš aj pravdu.
Neexistujúcu trať do Modry a existujúcu trať do Záhorskej Vsi považujem za jediné lokálne trate v Bratislavskom kraji, ktoré by mali resp. majú v osobnej doprave nejaké opodstatnenie. ?
Kraj však ako objednávateľ výkonu vo verejnom záujme vystupuje ako správny orgán, ktorý uzatvára s dopravcami správne dohody, pričom tým uzavretím vykonáva jednu z foriem činnosti verejnej správy.
A čo sa týka toho dotovania železnice krajom, keby sa chcelo dá sa to. Napr. VÚC môže poskytovať dotácie právnickým osobám, ktorých zakladateľom je vyšší územný celok, a to na konkrétne úlohy a akcie vo verejnom záujme alebo v prospech rozvoja územia vyššieho územného celku. A železničná doprava je verejný záujem.
Nuž, čo by bolo. Leží si tam a tíško čaká na zrušenie . Keby sa bolo stihlo dostavať predĺženie do Jablonice, mohlo to mať zmysel ako kratšia cesta, než cez Kúty alebo Trnavu. Takto je to trať nikam. Predpokladám, že vieš, kde je v Plaveckom Mikuláši, presnejšie povedané v poliach za Plaveckým Mikulášom, stanica?
Menuj, prosím, konkrétne. Aj trate v Nemecku, aj tie zdroje peňazí. Koľko sa asi tak podľa teba utŕžilo za polorozpadnutú búdu v karloveskej zátoke a či Bratisalva naozaj nemá iné výdavky než investovať do sexuálneho uspokojenia 5,5 šotouša. Špidlovské "Zdroje jsou" vyslovene nenávidím. Aj keby všetky tebou menované peniaze boli, dali by sa tisíckrát efektívnejšie (a potrebnejšie) investovať do školstva, do zdravotníctva, nie do nejakej šotomasturbačnej trate.
Samozrejme, myslel som Mikuláš, nie Štvrtok ?
Nie, nemyslím. Neviem čo je so zvyšným úsekom po Plavecký Mikuláš, preto som trať spomenul až po poslednú stanicu... čo sa týka cyklovlaku, aj Zohor-Rohožník je celkom slušný úsek.
K tomu plateniu. Peniaze by sa na to našli keby sa nedávali na kraviny a havne keby sa všetko nerozpredalo v našom meste pozemky, PKO celé...ozaj nanič nie sú u nás peniaze, a kde skončili peniaze napr. za tie predané Lodenice v karloveskej zátoke. Keby išli na tú dopravu anie niekomu do vačku.
V nemecku je takýchto prímestkých tratí X, lebo tam majú aj iný prístup.
Mohol by si uviesť príklad ekvivalentu trate Devínske Jazero - Stupava v Nemecku alebo v Rakúsku?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AAA