pokial viem od 1.2 je jedno ake je pocasie ci cast dna. ma mat vzdy stretavacky. No nevidel by som vtom hned umysel. Aj soferi MHD su ludia a ti robia chyby.
Chcel by som pochváliť vodiča električky číslo 5 vozidlo 7953-7954 (Little Big City náter) 11:25 zastávka Švantnerova za ochotu pomôcť nastúpiť mladej mamičke s kočíkom.
A zároveň by som chcel pozdraviť toho "inteligenta" čo ma viezol v 37 približne o 12:05 na zastávke ZOO, čo mal v tomto hnusnom počasí zapnuté parkovacie svetlá. Nepredpokladám, že je to chyba autobusu (nový SOR BN 9.5), ani neskúsenosť vodiča (vyzeral tak na 55). To, že MHDčku nezastavujú policajti neznamená, že môže nejaký šofér autobusu za zníženej viditeľnosti mať zapnuté parkovačky. ☠
Uz som sa na tom zabaval.. tusim tam zajtra pojdem pozriet ako predstavia tie uz dva mesiace jazdiace minibusy ?
Mimochodom, podarilo sa mi zatulat svoju elektricenku tak by som sa chcel spytat co presne treba na vybavenie duplikatu? Staci OP, cislo starej karty a fotka? Neni s tym problem ani ked som to mal na karte SL?
Dalej by ma zaujimalo ci mi dokazu na ASMN pri SL okienku preniest povodny kredit na novu kartu?
Jezismaria, ty sa divis tymto uletenym Duncovym namietkam? Po tom ako tu prezentoval ze kazdy kto ma auto je zly, zamestnavatel co da zamestnancovi auto je svina a pod.?
ty co melies? s tym nema SADDS a SL absolutne nic spolocne... je chybou ZSR a ZSSK ze tieto vyhody nevie vyuzit a SADDS a SL sa mozu len vytesovat z ich sprostosti
Ked uz sme nacali temu trati... o seneckej vlecke do mlyna po Heckovej ulici nevieme nic? ani fotky? viem ze do minuleho roka podla google existovala, realne ju tusim zrusili v 2001... Doteraz su tam vsak "nechranene priecestia"
Trať do Šamorína je pochovaná a trať do Stupavy má svoje dni pravdepodobne zrátané. SADDS a SL by určite neustúpili železniciam aby tam prevádzkovali vlaky počas pracovných dní a preniesli by tak časť záťaže na železnice, to radšej nechajú ľudí tlačiť sa v ich 12metrových šunkách. ? Už dávno nie je doprava pre ľudí ale ľudia pre dopravu. Pri pohľade do starého CP vlakovej dopravy na území ČSR som sa nestačil diviť frekvencii dopravy a ešte koľko tratí čo teraz vôbec nemá žiadne spoje malo spojov a dosť veľa. Keby sa štát dal na cestu podporovania koľajovej dopravy tak by sa asi zdvihla riadna vlna protestov zo strany IAD, ale keď sa dalo ľahko prejsť z hromadnej dopravy na individuálnu, môže sa do dať spraviť aj naopak, keď si konečne uvedomia dotyční, že cesty nemožno rozširovať donekonečná a parkovacie miesta detto.
Zas debilné komentáre?! Ako si si nevšimol tak len nahadzujeme možnosti ako to asi teraz vyzerá a čo sú dôvody preťahovania celého procesu. Všetko je to v teoretickej rovine. Distkutujem s 810zssk tak čo si sa nepustil aj do neho? ?
Tak opravujem, nakoľko v BA nie je si čo udržať zo strany Iveca, ale skôr by som povedal, že chcú rozšíriť pole pôsobnosti svojích vozidiel, v podstate mená ako Irisbus, Iveco sú spriahnuté spolu takže postup je jasný. A čo sa týka minbusov tu omieľam x-tý krát, tam sa ukázala tiež schopnosť Iveca zatlačiť na dakoho vplyvného kto zabezpečil, že minibusy s poradovými č. 3,4,5 a 6 budú od Iveca a nie od Mercedesu. Ale na druhej strane som rád, že v tom nemá prsty SOR, ten asi minibus nikdy nevyrobí lebo na takom dačom ako je vozidlo typu Sprinter by nemohli umiestniť hrb ? (to samozrejme neber vážne, len ako narážka na design SORov to je mierené). Inak by ma zaujímali parametre motorov u Daily Way a Sprintera. D.W. má uvedené, že spĺňa normu EURO4 a Sprinter tam v popise motora nemá nič také. Do ostatných vecí sa vôbec nevyznám...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Re #122307 810zssk: som si isty, ze tam stretnes vela ludi z imhd.sk. a na danej akcii nevidim nic zle. aj to je forma marketingu.