Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Co keby sa tu: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&msid=113024348793648765809.000462031d78eb93bd779&z=17 zriadila zastavka na znamenie? Ked uz tam velmi nejazdi IAD, nemusel by sa budovat zastavkovy zaliv a keby sa tam postavil nejaky normalny chodnik tak by to mohla byt fajn zastavka pre pristup nie len k sadu, ale aj Auparku a Relaxu (ak by sa kusok predlzila lavka). A nosnej linke by sa to celkom mohlo hodit..
Reakcia na: 810zssk #122221:
Jasné, ale záleží od toho, do akej dediny by chcel cestovať. Napr. so spiatočným lístkov BA-W budeš mať lacnejšie cestovné aj na lestiko, ako keby si si mal kupovať 2x na 901 a 2x na S7.
Reakcia na: Valec #122220:
Ufov navrh bol aby listok BA - Wien platil aj na trase Bratislava - Wolfsthal (autobus) - Wien (vlak). Nehovori sa tam nic o listkoch na ine trasy.. v takom pripade by bolo idealne rovno to zaintegrovat.
Reakcia na: ufo #122217:
To síce sú, ale premávajú len ako posila ráno do W a popoludní spať. Naviac okrem Viedne vynechávajú len 3 zastávky po trase. Myslel som takým spôsobom zrýchlené vlaky ako sú tie do Petržalky a S60.

Re #122219 810zssk: A chceš snáď povedať, že lístok BA-Petronellum by stál toľko čo do Viedne? Ale ako si to myslel?
Reakcia na: Valec #122214:
No este na okraj Viedne mozno hej.. ale do ostatnych obci po trase by mozno bolo lepsie kupit si VOR listok..
Reakcia na: Valec #122215:
Myslíš, že Záhradník vymení Bavorák za Sor? Možno jedine, žeby bolo v Cepo napísané, všetky odchody z DD sú na pokyn Záhradníka. ?
Reakcia na: Valec #122212:
Zrýchlené spoje tam sú inak aj teraz: Wolfsthal-Mitte za hodinku.
Reakcia na: 810zssk #122208:
To bol návrh na otestovanie, či by tým niekto chcel cestovať...
Ten VOR by mal byť samozrejmosť, to hej.
Reakcia na: 810zssk #122211:
To bude zrejme verejný služobný "Záhradníkospoj" z domu do práce. ?
Reakcia na: 810zssk #122208:
Využil by to napríklad ten, čo cestuje na okraj Viedne (aby sa nemusel vracať späť do centra na stanicu), resp. ten kto na(vy)stupuje po trase linky S7 a nemusí tak zbytočne cestovať po meste na Südbahnhof. Netvrdím však, že tých ľudí sú stovky, možno ich bude len 5, ale je to pre nich nová možnosť.
Reakcia na: 810zssk #122203:
Z viedne to pôjde po trase S7, potom cez tzv. Goetzendrofsku spojku a vyleze to pred Bruckom a. d. Leitha.
Reakcia na: MiroBA #122195:
Ty si sa po trati 907 asi nikdy neviezol, že? Však len cesta Wolfsthal - Wien-Zentralfriedhof trvá dlhšie ako z Petržalky na Südbahnhof a preto nebude nikdy pre cestujúcich na trase BA-W zaujímavejšia. Trať 907 bude mať vždy len lokálny charakter a zvádzať sem nejaké zrýchlené spoje je tiež zbytočné, keďže je ešte voľná kapacita v súčasných. Taktiež charakter trate (jednokoľajná, množstvo zastávok, ostré oblúky...) vedenie zrýchlených spojov neumožňuje.
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6668 - Super, takze ak to spravne chapem tak to este aj vynecha Molecovu.. ale zas sa mi paci ze mi realizuju moj sotosen - linku Dlhe diely - Devinska cesta ? Len nechapem preco to nestoji na Jurigrade a Vodarenskom muzeu.. ci to bude akozeexpresna linka?
Reakcia na: MiroBA #122189:
Predstavuješ si to jak Hurvínek válku.
Reakcia na: ufo #122204:
Dik 🙂 Tak to bude fajn..
Reakcia na: ufo #122201:
"K tej Pressburgerbahn by stačilo, keby platil spiatočný lístok do Viedne aj po tejto trati a v buse Wolfsthal -BA, ktorý by z hranice mohol chodiť po Bratskej okolo ŽST Petržalka, kde by mal zastávku a potom po svojej trase pod Most SNP." - a to by uz kto vyuzil? Kto by siel Pressburgerbahnhom ked je to dlhsie a musi prestupovat? Skor by som videl vyznam v tom keby sa 901 zaintegrovala do VORu.
Reakcia na: MiroBA #122199:
Na trase Bratislava - Vieden je relacna cena, kilometre nikoho netrapia.
Reakcia na: Kakke #122198:
Ty sa hras ze si blbec, alebo aj si? Toto s prekladmi nema nic spolocne!

Staci prekladat 30 a 37 s intervalom 10 minut (v spicke castejsie) a sem tam kratko po 30, resp. 37 nastavit spoj L32. Ziadne preklady, len nadvaznosti. CHAPES konecne?
Reakcia na: MiroBA #122195:
"Nechce sa mi veriť, že tá trať by nebola rentabilná lebo do Viedne i Schwechatu chodí ľudí kopec" - Do Viedne by tym nikto nechodil (vysvetlim nizsie).. Co sa tyka Schwechatu tak poziadam teba aj ostatnych aby rozlisovali obec Schwechat a letisko Schwechat (ktore je bezne nazyvane len Flughafen Wien - Letisko Vieden).. Na letisko sice ludi chodi dost, ale ci sa oplati kvoli tomu stavat novu trat, to neviem..

No a k tomu preco by tade ludia necestovali do Viedne.. trasa Petrzalka - Wien trva 61 minut, z HLST je to 58 - 68 minut. Na druhej strane len trasa Wolfsthal - Wien trva 73 minut.. Neviem ci trat umoznuje zriadit nejake doplnkove expresne spoje, ale podla useku Wolfsthal - Hainburg kde casto cestujem, to nevidim velmi dobre.
Reakcia na: 810zssk #122203:
Traťou Schwechat - Götzendorf, ktorá prejde rekonštrukciou a bude zaústená do trate Wien-Bruck v smere na Bruck.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.