Tak otočka na Riviére mala byť zatrolejovaná od začiatku. To len DPB až dodatočne zistil, že to treba. A keď už chceli vozidlá na duálny pohon, mohli radšej kúpiť normálne duobusy, nie trolejbusy s pomocným pohonom.
Snad by tych 5 minut zvladli ak by zato dostali spojenie na ASMN, Novy most atd.. Problem je ze uz ked sa medializovalo obnovenie 133 tak uz by kricalo..
a) On akosi vynechal z trasy DNV. Od 1.4.04 linka 20 premáva po trase DNV - Dúbravka - Tesco Lamač.
b) Práve to je problém. Ak by premávali spoje iba z Dúbravky po Tesco Lamač = no sense.
Mňa napadlo, že či by nebolo fajn spraviť 20+22 v spoločnom úseku v preklade 7,5/15/7,5//15 a osobitne by mali intervaly 15/30/15//30 a bez zmeny trasy ?
Ale pouč o tom ľudí na Dlháčoch... To máš ako poučiť ľudí, že jediné čo je na nových lístkoch nevýhoda je neprestupnosť 15minútového a že keby bol 30 minútový tak by mal cenu 60 minútového a ten by stál 40 alebo 45c (teda hovorím polovičné ceny samozrejme). Rovnaký problém je aj presadiť obetu pár električkových liniek za cenu získania lepšieho intervalu. V Petržalke sa moc nediskutovalo, šlo sa bičom a neni to tak otrasné, skôr problémom je vybavenosť VP na prevádzku ale ten problém postihuje všetky MČ...
a) Si si istý, že linka 20 by bola využívaná na trase Dúbravka - Tesco Lamač?
b) Čo by spájalo v sedle DNV a Dúbravku?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
a) linka 20 medzi Dubravkou a Tescom jazdi presne od 1.4.2004
b) ved pisal ze tie spoje co by nesli na HLST by sli len k TESCU (ako doteraz)