Reakcia na: Kakke #121787:
Ak si si nahodou nevsimol, tak ta linka nema byt dotovana. Cize rakuska strana evidentne nema zaujem o linku do Hainburgu (inak by si ju objednala). Ale podobne napriklad mozno BSK nema zaujem o linku Bratislava - Zilina a vyda jej licenciu, takze to co si trepol je blbost. Problemom v pripade 901 je ze je v subehu s dotovanou dopravou (linka S7). Predstav si ze by si nejaky rakusky dopravca povedal ze si ide jazdit z Wolfsthalu do Cataja (uleteny priklad, ale ide o princip). Zrejme by sa to u nas tiez neschvalilo, lebo by to mohlo konkurovat dotovanej doprave = nizsie zisky z CL pre dotovaneho dopravcu = potreba vyssej dotacie (ale zalezalo by aj od CP - keby to bolo uplne mimo dotovanych odchodov, tak by to nemusel byt problem). Zakon 168/1996 myslim spomina ako jeden z dovodov pre neudelenie licencie prave pripad subehu s dotovanou linkou.
Ike
meral som jazdne vlastnosti linky č.21 na useku Kooperativa - Mlynske Nivy...
zverejnujem teda vysledky - rychlost voci casu a nadmorska vyska
http://i39.tinypic.com/10s6q1g.jpg
viacero zisteni:
- na linke sa dlhsie stoji na semaforoch ako na zastavkach, co znamena ze preferciou by sa vyrazne zvysila atraktivita MHD..
- GPS signal mi chytilo neskor, teda prvu "depresiu" predstavuje krizovatka Racianske myto... autobus nebol v pohybe vyse pol minuty.
- Druha depresia je zastavka Racianske Myto, ktoru sme vybavili velmi rychlo (par sekund)
- Tretia depresia je zastavka Krizna (na krizovatke sme nestali, len pribrzdali).
- dlha depresia cca 30s je krizovatka so Zahranickou
- posledna dlha depresia je cakanie na odbocenie...
z toho vyplyva, ak si zratam priblizne plochu na osi X kde je graf rovny 0 v miestach mimo zastavok, ze atuobus prestal vyse 2 minut na semaforoch vzhladom na to ze merana trasa trvala 5:48 minut, predstauje to cca 1/3.
mam zalusk po skuskach podobne merania spravit na elinach, rad potom zverejnim