Ja žiaden problém s prímestskými autobusmi na 29-ne nevidím. Ľudia v Devíne nastúpia a v centre vystupujú. Cestujúci sa v nej nepremiešavajú počas celej trasy, ako v klasickej mestskej linke.
A to na čo dojde 12ks C ešte? Však to mali kupovať pre mestskú dopravu nie pre prímestské linky. Nemá ozaj C problém na 29, neni moc plné ráno alebo zvláda to?
Hej to sa iba pripravuje a sú s tým nejaké problémy,ale však zmluva so sorom nebola na 20 C a 40 BN? teda ked tu mame 8 C tak vozy vysúťažené sú, lebo dojde ešte 12 C. ?
Však 3301 a 3302 furt nejazdili nikde ako vidím podľa katalógu. Jedine 3303 na 901, 3304 a 3305 robia 29, tak nemajú tie dva pre 801 do Rajky, alebo jazdia niekde resp. jazdili už vôbec 3301 a 3302 na nejakej linke?
no pozeral som teraz dany program (http://www.build.gov.sk/mvrrsr/index.php?id=10&cat=103&news=3498), podporene projekty maju byt predbezne zname vo februari-marci 2009, takze v poslednej relacii TV Bratislava o MHD Kadnar nehovoril pravdu, ked povedal ze uz maju financie z europskych fondov na nakup autobusov pre tuto linku (367 tis. Eur) a dokonca ze uz maju aj vysutazene tie autobusy...alebo je jasnovidec a vie dopredu, ze projekt bude podporeny a preto uz objednal aj autobusy...
SOR C predsa máme dosť nie? Dúfam, že nebudú jazdiť na 29 tie C stále ? to nech radšej nechajú na linky typu 630, plánovanú 801, a 901 ak sa podarí potiahnúť do Hainburgu.
Bod 11. programu rokovania mestského zastupiteľstva 29.1.2009:
Pristúpenie hlavného mesta SR Bratislavy k projektu „Medzinárodná doprava v prihraničnej oblasti – medzinárodná autobusová linka Bratislava, nové SND – Jarovce – Rusovce – Čunovo – Rajka“
Tak to búranie domov je dačo čo ja neberiem do úvahy (radšej) aby som nebol za to sprdnutý. Zatiaľ by električka stačila od Kamenného nám. cez Dunajskú - Prievozskú - Gagarinovu s konečnou pri Cintoríne Ružinov. Keďže by bola zrušená trať cez Cintorínsku, Rajskú a Dunajskú pre 205 a 202, tak by 205 od Nív pokračovala po trase linky 206 na NÚSCH. 201 šla po trase Dolné hony - Kazanská - Cintorín Ružinov (električka) - Mierová - Miletičova - Trnavské mýto - Hlavná stanica, 208 by ostala bez zmeny, interval 201+208 by bol 5/5/5//7,5 a 202 by premávala len v úseku Dolné hony - Cintorín Ružinov ako zvážna linka k električke. Tak by ľudia cestujúci MHD z Vrakune a Biskupíc idúci od Cintorína Ružinov do mesta nemali starosti či stihnú kvôli zápche dojsť do práce. Neskôr by sa tam mohlo spraviť dačo ako P+R kde by ľudia parkovali svoje autá a presadali by pri ceste do mesta na električku. Viem, že nápad s tou 202 hlavne môže byť šialený ale vybudovať aspoň henten kritický úsek kde trolejbusy najviac stoja v zápchach. Potom by pre zrušenie Rajskej mohla linka 205 pokračovať z Nív po trase linky 206 k NÚSCH alebo cez Ul. 29. augusta a potom po trase 207 na Valašskú, spravili by sa z 204 a 205 okružné linky a 207 by jazdila v spoločnom úseku od Záhradníckej po Magurskú a potom na NÚSCH a 206 by sa mohla zrušiť.
Nivy? Tu sú obaja na križovatke Prievozská/Miletičova.
A cenu nezískava nikto, lebo ani jeden nestihol zelenú. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kakke