Neviem na čo sa oplatí dať všetky nové vozidlá na Dlhé Diely. Všetci sa stažujú ako sú spoje ráno preplnené. Bývam na predposlednom vchode na Hlaváčikovej (t. j. na Dlhých Dieloch) a každé ráno idem pešo až na zástavku Nad Lúčkami. Trvá mi to cca 20 minút a idem v hocijakom počasí. No ale každý Dlho Dielčan nemôže ísť pešo lebo mu to dlho trvá, alebo keď prší či sneží tak by bol morký. Tak radšej sa rvú do už tak plných vozidiel a potom p**dajú že sú vozidla plné alebo kúpia si auto a zapchajú celú Molecovu a keď sa autobus omylom pohne trochu neskôr tak začnú hneď trúbiť. Neviem či tý ľudia sú stále blbší a blbší alebo nerozmýšlajú.
MatejBA
2.) Za to mozu sprosty obyvatelia, ze ich exstarosta rozpredaval vsetky pozemky na DD a menil ich na stavebne, pricom z vacsiny pozemkov mali byt parky? Co mame teraz zburat vsetky panelaky a vsetkych obyvatelov prestahovat do Wolfstahlu nech ma 901 vyuzitie a nech zrusia 33?
3.) Sor je dobry autobus, jedine mi na nom vadia take male dvere (hlavne na 32 je to zle). Pokial sa ti nelubia urob si blog a dristaj tam.
4.) Kazdy hovori, ze elektricky jazdia do mesta. Ano problem nie je prestupit, ale problem je casto sa DOSTAT do elektricky. Casto (tak na 85%) uz na zastavke Nad Luckami byvaju plne (hlavne v spicke).
5.) Nezabudaj, ze dost ludi sa na Molecke zchadza z okolia (DD, KV, Devin, niektory z DNV + su tu internaty, skola)
Ludia by mozno nepindali na malo spojov, ak by elektricky jazdili castejsie nez kazdych 12 minut (9 jazdi castejsie a do toho aj 17).
Co sa tyka DNV urcite sa intreval zlepsi na 21 po nakupe prvych novych busov (ved nevyradia vsetky klbaky, ved by to bolo napr pri Karosach (plynovych) nevyhodne (tym myslim peniaze investovane do rekonstrukcie)).