Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #120475:
Nemusí to tak byť. Dajú sa kúpiť aj lepšie autá ako Favorit a nemusí to byť za nehorázne prachy, samozrejme pokiaľ nehovoríme o najnovších modeloch. Na druhej strane nech je aj cena akákoľvek dobrá nemal by to byť jediný faktor. Teraz vidno, že stále nie je jasné či budú v BA klbáky od Mercedesu alebo Irisbusu.
Reakcia na: Kakke #120474:
aj ja si viem predstaviť oveľa lepšie auto ako napríklad Citroen C3 (napr Kia Soranto, alebo Nissan Quashqai a mozno aj Pagani Zonda), ale pre mna/teba ako studenta je aj Favorit luxus...

začni myslieť racionálne
Reakcia na: irizar #120463:
Tak nakoniec vzišlo z toho, že u SOR ne a ne spojiť designovú atraktivitu s rovnako dobrým interiérom. A o SOR debatu končím. Skrátka si viem, predstaviť oveľa lepšie autobusy ako SOR. Nepotrebujem napodobeniny SAD TT a SL aj v našej MHD.
Reakcia na: S499.1023 #120465:
To tvrdíš ty.
Reakcia na: S499.1023 #120468:
Chcel som ťa potešiť, aby si mal čo napísať.
Reakcia na: Solider #120470:
to že nížina je nížina čiastočne záleží od geologických podmienok, ale myslím, že nadmorská výška nie je limitujúci faktor.... predpokladám že na zásobníky treba nejaké stabilné podložie a nízku hladinu podzemnej vody
Reakcia na: S499.1023 #120469:
Lebo Martin Fundárek spomenul akési geologické podmienky, čo mi nešlo do hlavy, lebo ako si napísal, na zásobník stačí jedna primitívna diera v zemi ? tak som sa opýtal, či musí byť zásadne v nížine 😃
Reakcia na: Solider #120467:
Tak prečo sa potom pýtaš?
Reakcia na: Kakke #120462:
Hehe, Dunčo objavil Ameriku, že TAM je licencia MAN a Gräf&Stift je rakúska montážna fabrika MAN-u ? .
Reakcia na: S499.1023 #120466:
Jaký si mi ty vtipný Igorko ? ? Myslíš si, žeby ma to nenapadlo? ?
Reakcia na: Solider #120461:
Diery v zemi, excelovská chňapka ? .
Reakcia na: Kakke #120460:
A ako si prišiel na to, že v Prahe nie je ani jeden SOR vo vozovom parku?
A skutočne si tak obmedzený, že si myslíš, že KAŽDÝ musí kúpiť SOR alebo NIKTO nesmie kúpiť SOR?
Reakcia na: irizar #120463:
To vyhviezdičkované malo byť "priečne"...
Reakcia na: Kakke #120460:
A už si NB12 videl aj inde ako na obrázku? Asi sotva, inak by si takúto blbosť netrepol. Tie mikulášske sú minimálne z pohľadu cestujúceho absolútna príšernosť. Čiastočne za to môže aj dopravca, ktorý nakúpil vozy totálne nevhodné do miestnych podmienok - neviem či na ne dostali až takú ultravýhodnú zľavu alebo mali zatmenie mozgu, ale štvordverové sóla v prevádzke, kde sa nastupuje prednými je desná prkotina. Ale za interiér, ktorý je vyložene antisociálny si môže výrobca sám. Ak sa ti podarí uhnať jedno z mála sedadiel, ktoré nie je sklopné, je **** a otočené v smere jazdy, zistíš, že nemáš kam dať nohy. Buď ich otĺkaš o človeka oproti alebo o operadlo pred sebou. Na trojsedačku za zadnými dverami som sa takmer nedostal a to mám iba 175 cm. Okrem toho stupienky, na ktorých sú sedadlá vzadu sú snáď ešte o pár cm vyššie ako v Citelisoch, takže hrdo proklamovaná plná nízkopodlažnosť mi príde ako zlý vtip. K tomu ešte pridaj hlučnosť vzadu. Úprimne povedané, ja osobne dúfam že pri budúcom nákupe ak už bude SADka silou mocou chcieť SOR, nech je to radšej BN12 v trojdverovej verzii, aké má SAD Trnava alebo Connex Praha. Možno vyzerá dementne, ale aspoň je to osvedčený typ, ktorý je už pár rokov na trhu, prevádzkuje ho množstvo viac-menej spokojných dopravcov a má vychytané detské choroby, ako napríklad konštantne vyhadzujúca poistka tretích dverí...
Z tohoto pohľadu to vyzerá úplne ako naše TAMBUSY

http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=39377&idt=u&idg=3545&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

inak všimli ste si ak ste sa viezli v 2646, že pri predných dverách je medzi nimi a sedadlami sú namiesto tých sivých madiel nainštalované dvere od kabínky šoféra? ? To fakt nešlo pri GO tam dať tie madlá?
Reakcia na: Martin Fundárek #120444:
A aké je ideálne umiestnenie pre zásobník? Nížina? Kľudne kdekoľvek aj na východoslovenskej. Nechápem, prečo nie je zásobník rovno pri prečerpávačke vo V. Kapušanoch...
Reakcia na: S499.1023 #120459:
Dobre si pomenoval ten odpor k SOR - patologický. Výnimku tvoria SOR B a NB. BN s hrbom sú už priveľa. Takže napríklad tam kde neni ani jeden SOR vo vozovom parku, tak podľa teba pracujú dunčovia v rozhodovaní o to čo sa nakúpi do vozového parku? Napr. Ostrava, Praha, Brno,... to myslíš vážne teraz?
Reakcia na: Kakke #120437:
Proste nie si schopný nájsŤ jediný racionálny argument pre tovj patologický odpor k SOR-u, tak tu budeš dookola točiť, že je to hnus. Neboj sa, SOR neskrachuje, o nákupoch totiž obvykle nerozhodujú Dunčovia.
Reakcia na: Ike #120455:
Pred rokom a pol sa mali veci takto :
1) 80 jazdila k Matadorke
2) 180 neexistovala = bola len v pláne, vznikla v decembri 2007
3) 180 jazdila po úplne inej trase, v ktorej som jej význam neprikladal
Reakcia na: Kakke #120452:
Doprava tam stačí v takom rozsahu, v akom je - teda LEN 180. Ľudia, ktorí idú do firiem, alebo hocikde, idú autom. A keď nie, nech sa kúsok prejdú. L80 je tam dnes už zbytočná.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.