Presne tak. Co ked potrebujem ist, napriklad, zo Sadu Janka Krala na Jesenskeho ulicu? Priamo sa to neda, musi sa prestupit na Safku, ale za 15 minut sa to stiha. Preco by teda takyto cestujuci mal platit viac, ako ten, kto nastupi tiez na Sade J. Krala, ale ide k Wustenrotu ci na Nivy? Len preto, ze z dovodu linkoveho vedenia musi prestupit? Ale ved neprejde viac km ani viac minut!
Som si vsak isty, ze existencia dalsieho pasma v ktorom bude Stupava, pricom je rovnako vzdialena od centra BA ako DNV ti vadit nebude a nebudes tu hovorit o nespravodlivosti!
A ak hovorime o spravodlivost tarify, tak taka existuje iba jedna. Cena podla precestovanych km.
Som si isty, ze taku by obv. DNV nechceli.
V Presove su vsetky JCL prestupne, dokonca aj ten najkratsi na desat minut. Nikoho ani len nenapadlo povedat tu hroznu vetu "za desat minut sa aj tak neda prestupit, tak im prestup rovno zakazeme." Preco by mal dopravca rozhodovat o tom, ci sa za desat-patnast minut da alebo neda prestupit? To nech rozhodne cestujuci, on vie, kam ide a kedy mu to ide.
5 min. Bulikova-Farskeho L99 zberna linka
3 min. Frarskeho-Safko L95 nosna linka
prestup dajme v spicke max. 4 min.
-----------------------------------------
max. do 12 minut. platis 0,7 EUR za ten kusok s prestupom.
kdezto do 15 min. platis 0,5 EUR za ovela dlhsie trasy bez prestupu.
L93 Vysehradska-Zochova (cez celu Petrzalku) 14 min=0,5 EUR.
L98 Tesco Petrzka- Pristavny most za Dunajom 14 min=0,5 EUR
L5 Karlova Ves- Kapucinska-centrum 15 min. 0,5 EUR
L5 ZST Vinohrady - Vysoka (skoro centrum) 15 min.=0,5 EUR
Kde je spravodlivost?
Zvyhodnovanie predplatitelov oproti obcasnym je dobra politika, ale medzi tymi obcasnymi vytrestat tych, ktorym najprv zrusili priame spoje, to je svinstvo na2.
No je pravda, že na 30 je to už teraz celkom v pohode. A nehovorím, že sa nedostanem do spoja, ale stáť v nažganý v tom minipriestore Soru, to radšej sedieť v 36xx.
No nic v zlom, ale zatiaľ na 30-tke (37 aj vdaka zachádzaniu k Tescu nemusím), problém nie je (teda, zeby som sa do spoja nedostal). Druhá vec je, ze za kapacitu nemôze SOR ale objednávatel, ktorý namiesto 12m voza kúpi voz z mensou kapacitou
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr