Rada pre vysielanie a reklamu neexistuje. Existuje Rada pre vysielanie a retranzmisiu (kontroluje dodrziavanie platnej legislativy v TV a rozhlase ako aj vydavanie licnecii) a Rada pre reklamu. Rada pre reklamu je samokontrolny organ, cize jej rozhodnutia pre neclenov nie su zavazne. Navyse, v case ked boli na zastavkach tie letaky, SBS este fungovala.
takže podnet na Rada pre vysielanie a reklamu?
Re #119337 zakaznik: a ešte si zabudol "zamestnaným" pretože byť pracovník a byť zamestnaný nezvykne bývať to isté
Nevedela by mi nejaká dobrá duša pošepnúť, kde by sa dali získať info technickejšieho charakteru o električkách?
Zapojenie elektriky, schémy, takéto veci.
Z pravneho hladiska si myslim ze zakladny dokument pre vztah cestujuci - dopravca je prepravny poriadok. V prepravnom poriadku nie je nic pisane, ze je dopravca (DPB Bratislava) povinny zabezpecit ochranku v kazdom vozidle nocnej dopravy, takze nieco take si pravne vymahat asi nema zmysel.
To ze DPB nieco pisal vo svojich reklamnanych plagatikoch je len reklama, ktora ako je na Slovensku bezne zvykne klamat.
Pozor, hneď po zverejnení Koncepcie BID som navrhoval, aby sa 10 minútový lístok zmenil na 15 minútový (keďže 30-minútový vypadol už tam) a aby bol prestupný (i keď mne osobne je jedno, či prestupný bude alebo nie, ja na neho prestupovať aj tak nebudem). Toto som opäť zopakoval, keď boli zverejnené tarifné podmienky BID, kde sa v prípade REGIO lístkov zmenil 10 minútový na 4-zastávkový.
Keď boli zverejnené prvé informácie o novej tarife DPB (ktorú som ja nenavrhol, ale predpokladám že dotyční budú mať k tomu nejaký dôvod), bol to hlavne stevo ktorý (nielen) tu vykrikoval, ako sa ruší prestupný systém, a ako ho zahraničný návštevníci nebudú chápať. Až vtedy som sa ja pridal do diskusie s tým, že vo veľkej väčšine okolitých miest (či už väčších alebo menších) kde majú prestupnú tarifu je lístok na krátke cesty neprestupný, cestujúci tomu pochopili a prestupný systém to nijako nenarúša.
Jediné teda o čo sa tu ja snažím je vyvrátiť rôzne mylné dohady príkladmi zo skutočného sveta.
Keďže nie som zamestnancom DPB, ani nemám nejakých dobrých známych v administratíve, nemám žiadne bližšie štatistiky ohľadom toho, ako sa cestujúci správajú. Všetky tieto informácie mám z pozorovania správania seba a mojich známych (príp. občas aj iných náhodných cestujúcich).
BTW, podmienky použitia Kurzstrecke lístku som žiaľ nikde nenašiel, ale nemyslím si, že práve toto je ten najvýhodnejší spôsob cestovania. Avšak ak ti vyhovuje, ja ti ho neberiem.
Ochranka takzv. SBS je len vo vybraných nočných spojoch kde sú sústavne problémy. Napr. na takej N33 ho asi nenájdeš. A doplatok neni za ochranku, ale za nadštandardnú službu: "nočnú dopravu" ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Keď boli zverejnené prvé informácie o novej tarife DPB (ktorú som ja nenavrhol, ale predpokladám že dotyční budú mať k tomu nejaký dôvod), bol to hlavne stevo ktorý (nielen) tu vykrikoval, ako sa ruší prestupný systém, a ako ho zahraničný návštevníci nebudú chápať. Až vtedy som sa ja pridal do diskusie s tým, že vo veľkej väčšine okolitých miest (či už väčších alebo menších) kde majú prestupnú tarifu je lístok na krátke cesty neprestupný, cestujúci tomu pochopili a prestupný systém to nijako nenarúša.
Jediné teda o čo sa tu ja snažím je vyvrátiť rôzne mylné dohady príkladmi zo skutočného sveta.
Keďže nie som zamestnancom DPB, ani nemám nejakých dobrých známych v administratíve, nemám žiadne bližšie štatistiky ohľadom toho, ako sa cestujúci správajú. Všetky tieto informácie mám z pozorovania správania seba a mojich známych (príp. občas aj iných náhodných cestujúcich).
BTW, podmienky použitia Kurzstrecke lístku som žiaľ nikde nenašiel, ale nemyslím si, že práve toto je ten najvýhodnejší spôsob cestovania. Avšak ak ti vyhovuje, ja ti ho neberiem.