Ale áno, veď takéto ukončenia tu máme aj dnes - napr. Rajská či Kollárovo nám. Ale na nich býva priestor na 1-2 linky, a to ešte s nepríliš hustým intervalom.
v com bola vlastne zla neprestupna tarifa? zrusila sa preto lebo sa zrusili linky odvsadial vsade - tomu rozumiem...
ale, bol to jednoznacny neobiditelny system, pri pouziti dnesnych modernych technologii by sa dalo zabezpecit aj nahodne cestovanie v rovnakom autobuse (napr cas by sa konvertoval na 4ciferne cislo pri odchode autobusu z konecnej a vynasobil ev.c. a vzniklo by jedinecne ID)
ak by sa cena urcila nejak equlibricky podla toho, ja neviem napr kolko by dpb stalo 5 zastaviek, tak by na listku prerabali len ti co cestuju na extremne kratke vzdialenosti a ti co na extremne dlhe by ziskavali
Zažil si už kontrolu revízorom vo Viedni? To máš ideálne predstavy o cestujúcich vo Viedni...
Prestávam vidieť rozdiel medzi myslením DPB a ľudmi tu na imhd. Cestujúci je tu chápaný automaticky ako zlodej, ktorý má prvotný záujem okradnúť DPB.
Re #119315 810zssk: Fakt ráta? A máš to nejako podložené? Síce tu padol viedenský tarif ako vzor, ale mne šlo hlavne o 15 minútové lístky a ich neprestupnosť, takže keď tak by som vrátil debatu k nim a nezačínal teraz s Viedňou.
Zatiaľ, čo v nemecky hovoriacich mestách každý cestujúci po jeho ceste takýto lístok zahodí, viem si predstaviť, ako by sa na Slovensku každý vyhováral, že on vlastne necestuje späť, len mu tak vynechávajú spoje, že jeho cesta trvá už 8 hodín.
Čiže moja odpoveď je taká, že ÁNO, cestujúci by to zneužívali. Avšak nie preto, že systém by to umožňoval, ale preto, že boli za 40 rokov vlády jednej strany zvyknutý riadiť sa heslom "Kto nekradne, okráda svoju rodinu". A žiaľ, dodnes toto ľuďom z hláv nevyšumelo.
7957+58 by som do toho nerátal, tá bola zakúpená ako už používaná (teda nie úplne nová) za výhodnú cenu. Aj keď veľa toho najazdeného tie vozne nemali, lebo viac stáli ako jazdili. Z tých 9 K2S je v BA zatiaľ len 5. Čo sa týka T3P, tak so skriňou VarCB3 je to 5 vozidiel. Modernizácia so skriňou VarCB3 bola v tom čase opodstatnená, lebo nákup nových električiek bol v nedohľadne (nehovoriac o tom, koľko budú trvať skúšky pred uvedením do pravidelnej premávky) a tie električky potrebovali náhradu hneď vtedy, lebo v premávke by chýbali. Ale táto etapa modernizácie električiek T3 je už za nami, s ďalšími VarCB3 sa nepočíta.
Kolko elektriciek typu T3 v Ba nie je z 80tych rokov?
Bratislava stale nema nato, aby mala polovicu vozidloveho parku elektriciek NP. Pri 230 elektrickach by teda bolo treba 60 viacclankovych suprav. 15T stoji Prahu 66mil Kc, cize asi 75mil. Sk.
4,5 miliardy je pre Bratislavu prilis vela.
Samozrejme novostavby su hlupost. No modernizacie na typ T3P (bez novej skrine) a zaroven nakup isteho poctu novych salin by bol asi najvhodnejsim variantom.
Dvojkoľajné obratisko by bolo komplikovanejšie ako dnešná situácia, nakoľko by sa museli úrovňovo krížiť dve trate, idúce zo Schottentor rôznymi smermi. Takto sa krížia mimoúrovňovo. Okrem toho, ak by tam bolo dvojkoľajné obratisko, zbytočne by ľudia museli prechádzať cez vonkajšiu koľaj, čo by tiež zdržovalo.
"ale nasi dementi idu aj kupovat nove a kupuju nove vysokopodlazne elektricky"
Ja neviem, ale koľko že to vysokopodlažných električiek sa za posledných 10 rokov kúpilo, alebo sa v dohľadnej dobe plánuje kúpiť?
Re #119300 Majo: Vzhľadom na počet koľají oboch obratík si dovoľujem povedať, že akékoľvek bratislavské koncové obratisko je kapacitnejšie. Naviac pri dnešných informačných technológiách by to hravo zvládlo jedno dvojkoľajné obratisko, keďže tie vozidlá tam prakticky chodia len na obrat a žiadne obiehanie tam nie je potrebné.
Co mas proti modernizacii vysokopodlaznych elektriciek (konkretne T3P)? Aj tak by sa na nich musela urobit GO, kedze maju na nu najazdene km.
Re #119297 zaki823: Aky vyznam ma pisat skoro to iste, co som pisal v #119290 ?
Re #119298 Valec: Schottentor-Universitaet ma tu vyhodu, ze su tam dve obratiska nad sebou. Jedno by ukoncenie tolkych liniek kapacitne nezvladalo.
Re #119299 aquila: E2 nie su o nic novsie ako T3SUCS.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike