Kludne , z Kuklovskej sa dostanem vzdy aj keby tam siel SOR CN 8,5 , v poslednom case chodim ked mi to vychadza L35 z Nad Luckami na Kuklovsku, ktora je rychlejsie hore ako tbus or abus cez " kolotocovo " z Molecky .
Podľa mňa je výhodnejšie mať jednu linku s hustejším intervalom, než viacero redších. Nehody majú síce pri jednej hustej linke horší dopad, avšak tie sa pri autobusoch zriedka končia úplným výpadkom linky. Okrem toho v normálnom prevádzkovom režime sa prípadné zápchy a pod. prejavia viac-menej rovnomerným posunutím spojov, takže vozidlá majú menšiu tendenciu kumulovať sa (napr. 83 mešká, lebo je zápcha na Patrónke, 84 z Hroboňovej ide včas, tak idú dve za sebou a potom dlho nič). Námietka ohľadne zbytočnosti zachádzania do starej Dúbravky je namieste, ale to by som bral ako prijateľnú daň za lepšiu organizáciu dopravy - zdržanie je dokopy 6 minút, čo je 1 voz navyše.
91/191 - to je dobré riešenie. Po vybudovaní nosného systému by však mali byť tak či tak skrátené po jeho konečnú.
1. Paríž má oproti BA zopár podstatných rozdielov (keď už abstrahujeme od veľkosti). Z hľadiska linkovania je podstatný ten, že nosný systém tam tvorí kombinácia podpovrchových dopráv (metro a prímestské železnice) a autobusy sú doplnkovou dopravou.
2. Moja poznámka vychádzala z toho, že si podporil návrhy NN en bloc, hoci niektoré sú už na prvý pohľad nezmyselné (prípadne až na druhý, lebo "na mape to vyzerá pekne"?). Dosť sa to odlišuje od Tvojich doterajších fundovaných príspevkov.
3. Prečo mi vykáš? Vždy sa tu tykalo každému (okrem prípadov, keď sa dotyčný proti tomu výslovne ohradil).
Mlcanie je tichy suhlas, ktory ma najmensi vplyv na svedomie.
Preto protestujem proti neprestupnosti 15min. listka (aj ked aj inde vo svete su neprestupne listky). Myslim, ze nikto sa odo mna nenakazil, ale tiez sa niekto vyjadril s rovnakym nazorom.
Som za prestupny system aj za zmeny ktore navrhujete.
Iba ked sme tu uz mali zavedeny funkcny prestupny system, uz teraz je neprestupny listok nesystemovym krokom (a este s takou dlhou platnostou). Je na hlavu ked ma napr. clovek z Ovsista na Safko platit viac s prestupom ako clovek co sa priamo dostane napr. zo Zochovej na Vysehradsku.
Dohadovanie sa ktoré ono číslo oblastného označovania je správne si myslím,že je nezmysel.Tiež si myslím,že 87čka nie je číslo na správnom mieste ale ako bolo poznamenané V Ružinove sú len dve zastávky.Čo sa týka 68,96,196 tak si myslím,že je to na správnom mieste,že teraz premávajú vymenenou trasou.
Zastávka Bosákova v smere do petržalky pri trhovisku bola dlhú dobu nevyužitá.Pôvodne patrila po otvorení mosta Apollo linke 68 ale keďže linka 68 nemôže odbočiť do prava z mosta Apollo na smer Bosákova tak je rozumné,že linka 96 ktorá ide z Letiska po Prístavnom moste môže obojsmerne obsluhovať zastávku Bosákova.Cestujúci nadávali,že linka 68 nemá zastávku Ekonomická univerzita,no tak od Decembra ju má!Č o je na tom tak nepochopiteľné?Dopravný podnik niekomu vyhovie druhým nie ale mne to neprekáža,práve naopak urobil dobrú vec....Dávam mu hold ?
Mas zly odhad... poobede chodim elektrickou a je pravda ze na molecke sa vyprazdni, ale nie na 90%... hovoris ako keby bola elektricka dalej nerentabilna, co je hlupost
Re #119200 MatejBA: neuveritelne. Z toho vyplyva, ze vsetky elektricky z Dubarvky a Karlovky zaplnaju z 90% ludia z Dlhcýh Dielov. ?
Tvoje subjektivne pocity, kde ludia vystupuju najviac ma nezaujimaju.
neuveritelne. Z toho vyplyva, ze vsetky elektricky z Dubarvky a Karlovky zaplnaju z 90% ludia z Karlovej Vsi. ?
Tvoje subjektivne pocity, kde ludia vystupuju najviac ma nezaujimaju.
Rano chodia na elektricky, tak ako ja, ale poobede sa vzdy 90% elektricky vyprazdni prave na molecke.
Iba som chcel poukazat na to, ze ak nasadia kapacitne mensie autobusy na L32 bez zlepsenia intervalu, tak to dopadne zle (viz. pokusna prevadzka SORov pred par rokmi)
zli zli cestujuci, ktori si na Jasovskej dovolia nastupit do 91/191 aby boli rychlejsie v centre.. Take nieco im nemozeme dovolit..
Samozrejme to je hlupost. Aj je pre niektorych obyvatelov Petrzalky 91 vyhodna, tak ju maju plne pravo vyuzivat a DPB ma povinnost ju posilnit.. A nemat blbe reci o tom, ze 91 je len pre Jarovce, Rusovce a Cunovo..
pokiaľ si pamätám, tak pri prečíslovvaní bolo uvádzané, že prvé číslo je oblasť, kde bude linka tráviť väčšinu času... fakt by bolo lepšie spraviť zo 68 zase 86 (aj keď z diaľky na zastávke by to vyzeralo podobne, pokiaľ by na 88 neostali SU) - btw. v Ružinove nemá ani konečnú a z 87 nejakú 78-79. btw. podľa Tvojho vysvetlenia - čo má spoločné dnešná L79 s Petržalkou?
Re #119194 Majo: a aký je problém vrátiť 96 a 68 do starej trasy (spred 12/08 rešpektujúc zákaz odbočenia z Apolla, a teda smer Pe cez Bulíkova-Šustekova) s tým, že by 196 išla novou? nebol by počet vozov rovnaký ako teraz?
lebo to zacne snezit a hned vsetci 83-ky sa presmeruju do Dubravky aby tam zapadli niekde.. rovno tam nazenu aj zalozaky a potom zavolaju Majovi.. mali ste pravdu pane ?
To musí ísť ruka v ruke s prácou dispečingu.
Hentie nápady, aj keď nie tak celkom ako dotyčný, ale niečo na ten štýl, som mal už veľmi dávno predtým... ? V paríži som bol už v 1999 a už vtedy ma inšpirovalo dve - tri linky na zastávke a intervaly - v jedenom kuse..
A zlvášť po 2005, kedy Petržalka dostala nosné+ doplnkové linky, ale zvyšok mesta má stále bus linky s košickými intervalmi.. niektoré názory sú potvrdené aj nezávislými odborníkmi a firmami, ktoré riešia optimalizáciu LV..a koniec koncov s niektorými nápadni súhlasíte aj Vy v #119192 ?
Ja by som nesúhlasil ani so zrušením 34 a 84. Malo by to negatívny vplyv na pravidelnosť dopravy. Napr. nasneží v Dúbravke, stane sa nejaká nehoda na Patrónke (...) a Petržalka je bez 83. Rovnako tak je podľa mňa zbytočné, aby cez starú Dúbravku zachádzalo toľko autobusov. Nehovoriac o kopírovaní dosť veľkej časti linky 88 v Petržalke. Skôr by som bol za vrátenie linky 84 do pôvodnej trasy, rovnako aj 68 a 96.
Ani so skrátením liniek 91/191 po Vyšehradskú by som nesúhlasil, lebo tým oberieš obyvateľov Lúk o veľmi rýchle spojenie s centrom mesta. Všimol som si, že ich využívajú aj ľudia z okolia zastávok Vozovňa Petržalka a ďalej smerom na Lúčanku, ktorí na Jasovskej na 91/191 prestúpia z 98. Ak by si im to zrušil, dosiahneš akurát viac áut na cestách. Skôr by som možno uvažoval o posilovej linke v rannej špičke z Jasovskej pod Nový most, ktorá by mohla z Jasovskej premávať napr. minútu pred odchodom 91 z Čunova.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pressburger