Reakcia na: Majo #119119:
pokiaľ si pamätám, tak pri prečíslovvaní bolo uvádzané, že prvé číslo je oblasť, kde bude linka tráviť väčšinu času... fakt by bolo lepšie spraviť zo 68 zase 86 (aj keď z diaľky na zastávke by to vyzeralo podobne, pokiaľ by na 88 neostali SU) - btw. v Ružinove nemá ani konečnú a z 87 nejakú 78-79. btw. podľa Tvojho vysvetlenia - čo má spoločné dnešná L79 s Petržalkou?Re #119194 Majo: a aký je problém vrátiť 96 a 68 do starej trasy (spred 12/08 rešpektujúc zákaz odbočenia z Apolla, a teda smer Pe cez Bulíkova-Šustekova) s tým, že by 196 išla novou? nebol by počet vozov rovnaký ako teraz?
Martin Fundárek
29 by som ponechal ako víkendovú posilu za dobrého počasia, t.j. súčasný víkendový režim (+ možno týždeň pred letnými prázdninami, keď školáci chodia na Devín na výlety - ale to by sa dalo skôr vyriešiť objednávaním prepravy).
Dalo by sa uvažovať o presmerovaní linky 83, posilnení a zrušení liniek 34 a 84. Súčasné usporiadanie vzniklo hlavne kvôli nedostatočnej kapacite v úseku Hroboňova-Hodžovo, ale to je už dnes čiastočne vyriešené linkou 184.
Podporil by som aj 91/191 - prestupom na nosné linky 93 a 95 by sa vyriešil problém prepĺňania liniek určených na obsluhu Jaroviec, Rusoviec a Čunova obyvateľmi Lúk.
Ostatné návrhy sú nevhodné.
Kde si napríklad prišiel na nápad zrušiť 52 a posilniť 56? Linka 56 bohato stačí tak, ako je, 52-ka je posila pre úsek Detvianska-Východné, kde by 56 nepostačovala.
94 je dosť vyťažená, prestup na preplnené linky 31 a 39 problematický, na HlSt je nedostatok miesta na odstavenie vozidiel.
21 je v úseku Kooperativa-ASMN vyťažená až-až, navyše je to nosná linka pre DNV, preto by nebolo vhodné ju ukončiť už na okraji centra; plus nedostatok miesta na odstavovanie vozidiel na HlSt.
59 - má zmysel ako rýchle prepojenie Petržalky s Račou. Na prepojenie Rače s centrom sú električky (a najmä v rannej špičke sú rýchlejšie než 59). Takže buď ponechať súčasnú trasu, alebo zrušiť úplne a posilniť 55.
78 by sa dala skrátiť na Šafko. Vo zvyšnom úseku má opodstatnenie.
98 patrí medzi nosné linky. Skrátením by si zrušil prestup na iné nosné linky a prestala by byť nosnou (akú oblasť by obsluhovala? Ovsište a Polus, plus pár zastávok, kde je frekvencia tak dve hodiny denne).