59ku skracovat po Hodzko by malo aky vyznam ??? - vsak ten spoj je hlavne pre rychle spojenie Petrzky s Racou a uz aj pre logisticky park Na Pantoch , kde som brigadoval minuly september ? . Fajny spoj ta L59
Co je podla teba horsie ???
1. tlacit sa v buse kvoli tomu ze nechodi v intervale 3 minuty ale 4 minuty - ono sa povie ,hore dole 1 minuta ale na hodinu je to o 5 odchodov viac
2. alebo cakat tusim na Detvianskej ci aky je to tam terminal v Raci na L52 dlhsiu dobu ???
Z toho čo si napísal, by som zrušil iba linku č.901 a možno ešte aj linku č.29, ale ostatné linky určite nie. A čo sa týka toho skracovania, tak z tých liniek čo si napísal, by som neskrátil žiadnu, možno iba linku č. 78, ktorá by končila na Safku. ?
rovno zrusit vsetko a bolo by ale nie ono dali by sa spravit koncepcne lepsie varianty ale budme radi za to co je. o chvilku ked nepridu busy rychlym tempom nebude mat co jazdit na tych linkach . Skor si myslim, ze oblast Raca - Rendez - Vajnory by sa mali riesit skor ako tu sa hadat ci chodi autobus kadzych 5 minut alebo kazde 3 minuty, tych par minut to je uz jedno skus sa odviezt tam ake maju pohodlne cakacie doby na bus (ak pride) 30 minut v sedle? alebo prestup z elektricky tak dobre ze vystupis z L11 a L52 ti odfrci a mozes jej zamavat ako stoji na semafore a cakaj 15 minut na dalsi spoj . to je smutne ☠
Tu 21ku radsej odvolaj , bo ta zakopu pod zem na tomto fore Tu linku spochybnovat by som sa bal ,bo si myslim ze je to jedna z najdolezitejsich liniek v meste , samozrejme az po L901
Silou mocou chces aby nikto nemal priamy spoj dakam ,ty zlomyselnik. ?
Re #119160 enge2: To si vyhlasovali obyvatelia pri zastavkach Hrobakova az Technopol ako nahradu za zrusenu L81 , skor vyrobit novu linku L195 Technopol - SAFKO , v rannej spicke by sa tym padom dal zase urcite vytvorit 3 minutovy interval ako mnohi tu pozaduju , cize 95 (RS 6, S 7-8,PS 7-8,Vecer 10,vikend mozno 7-8 alebo 15 ) a L195 : 6,--,7-8,--,vikend mozno v preklade s 95 )
Detto ma napadlo aj dnes pri cestovani do Avionu s L61 -90 percent ludi natrieskaneho klbaku vystupilo pri AVIONE a par ludi islo dalej mala by sa zriadit L161 ( Avion - HS ) s tym,ze :
RS,S,PS,V,VIK
L61: 15,20,20,20,20
L161 15,--, 20,--, --
zrusit teda L83 v useku Nam. Hraniciarov - Technopol lebo ju tam supluje 95 s dobrym intervalom na to si asi zabudol, ak by si chcel rusit 84 tak kludne s presunom 83 tam kde bola kedysi 104 Ovsiste - Dubravka a vtedy mas pravdu kedy by bola 84 zbytocna a 99 si mozes kludne poslat motat od farskeho ?
98 chces skratit po ovsiste, hh cestoval si tym niekedy v trase ovsiste - jasovska ??? byva to rano plne kym pride k zastavke Ovsiste. chcel by som vidiet ako by si ty chodil petrzalskym "motakom" do tesca a inych casti petrzalky keby si to skratil. L52 je dobra pre obyvatelov Rendezu na pripoj k elektrickam do race. a tu by som posilnil. 56 na studenu nie je az tak vytazena to skor zrusit L54 ked uz nieco chces rusit . 84 zrusit? hmm, no to by ti potom pekne podakovali ti co chodia L84 do mesta hlavne z ovsista a eko univ. a naopak. keby tito ludia chodili 83kou tak tu by si potom musel posilnit akosi viac, ked chces rusit aj 34. Treba premyslat o kazdej mensej zmene nie len po trase linky ale aj o dopade na okolie ?
viem na co sluzi 78, byvam na Muchovom namesti, cestujem nou denne (rano do prace 78+70/202/208, naopak z prace skoro vobec, to volim radsej 70+95 al. 202/208+50+95 (domov som nou chodil akurat ked mala konecnu Farskeho kvoli Tatra City, inak ma nebavi viezt sa zbytocne 2 zastavky navyse a z Farskeho treba ist zase cez krizovatku, to si radsej prestupim)) a nemozem si pomoct a musim zostat u tvrdenia ze nema v petrzke co hladat a ti lenivi ludia sa maju presunut z MN/V na farskeho kde to tu jednu zastavku cez most vydrzia, hlavne ak by sa posilnila 95 a 70 po tom co by mala 78 konecnu na ASMN, tym by sa urcite ziskal aspon 1-2 vozy
Zrusil by som a posilnil miesto zrusenych radsej nahrady za tieto:
29 - nahrada 28 ktora by zachadzala k hradu
34 - nahradza 83 (+kopec inych alternativ)
52 - nahradza 56
84 - nahradza 83 (+99)
94 - nahradza 93 (+31/39)
901 - bez nahrady
21 - skratit na konecnu Hl.st. (medzi ASMN/Hl.st. stacia tbusy)
59 - skratit zhruba po Hodzovo, dalej ju supluje 93/99
78 - skratit na konecnu ASMN a pomoct radsej 70/95
98 - skratit na konecnu Ovsiste, na Jasovsku nech zachadza 99
91/191 - skratit s konecnou na Vysehradskej
1; N80 bude v Petržalke kde končiť? Či to len cez deň sa už vôbec nebude dať otáčať pri Kúpalisku Matador?
2; Kinderko sa na 180-ke v blízkosti konečnej zastávky "Cintorín Petržalka" bude mať kde BEZPEČNE otočiť?
3; Páči sa mi, že na novom úseku trasy 57-ky budú zriadené tie tri zastávky (snáď budú na znamenie). Ich využitie cestujúcimi však asi bude takmer nulové, keďže tam nič nie je.
L78 je dotiahnuta do Petrzky hlavne na zber ludi z okolia Muchovho nam. L95 je v spicke v tej casti uz riadne naplnena.
Na L83 by mali dat povodny interval ako bol pri jej zavadzani. V spicke 3-4min. Ved je to nahrada za L 104,105,106 ,ktore fungovali s cca. 8-10min. intervalom.
a potom tie motorceky co maju pseudoduobusy asi nie su velmi stavane na jazdu spojka plyn v kolonach no dobre budem korektny - jazdu brzda-D-plyn ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
enge2