cez tento vonkajsi vchod sa vojst neda, pretoze je to oploteny areal stavby. Btw. viac vlavo od tohto bocneho vchodu je este viditelna jedna diera, ktora moze byt vchodom/vychodom. Vchod cez tunel by mal byt pristupny (avsak s podlezenim potrubia).
Otazka pre znalcov, resp. pamatnikov: K comu sluzil tento postranny vchod vedla mestskeho portalu tunela? Je to vchod do krytu, ktory sa v tejto casti nachadza, alebo to sluzilo na nieco ine?
Ale jo, design se ti líbit nemusí. Přesto je právě u 15T lepší nejdřív zhodnotit koncepci a pak co se vzhledem. Ten se v případě 15T opravdu podřizoval silně technickému zadání. Naopak u aut se hlavně nejdřív maluje a až do hotového designu se napasuje všechno ostatní.
Ty si v #118856 citoval toto: Hlavní tah v trase Bratislava - Žilina - Poprad - Košice se od nového GVD vůbec POPRVÉ dočká pevného intervalového systému jízdy pravidelných rychlíků.
Tak o čo ti vlastne ide?
Ja by som ho kľudne nechal ten lístok cvaknúť. Vylučovanie bezdomovcev z dopravy sa totiž deje na základe úplne iného ustanovenia PP a to: Do vozidla nemá prístup alebo z prepravy môže byť vylúčená osoba javiaca príznaky nadmerného požitia alkoholických nápojov alebo iných návykových látok a osoba, ktorá pre chorobu a mimoriadne znečistenie odevu, alebo z iných dôvodov môže byť spolucestujúcim na ťarchu.
GVD 2001/2002:
R KE-BA:
6:20
8:20
10:20
12:20
14:20
V presnom preklade s týmito vlakmi idú aj vlaky do ČR, 16:20 ide Excel na prestup v Žiline.
IC KE-BA:
5:45
13:45
17:45
podľa mňa je základ vyhodiť ho pri náastupe ešte pred cviknutím lístka, pretože prekročil povolené množstvo prepravovanej príručnej batožiny, tým porušil PP (povolené sú tuším 3 kusy?). no ale povedz mi teraz vodiča, ktorý by to za tie peniaze urobil...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec