d3k0: Ale to je potom velmi zle, ak sa vodic nedrzi svojho vozidla. Ved je uplne prirodzene, ze vodic sa o svoje pridelene vozidlo stara viac ako o ine, hlasi kazdu, aj najmensiu poruchu, ktora je v dielnach okamzite odstranena... Naopak, aj je vo vozidle cudzom, tak ho nerozculi diera v podlahe, poskodeny lak, piskajuce brzdy, buchajuce dvere alebo to, ze je vozidlo neumyte. Som presvedceny, ze tento detail zohrava v udrzbe o vozidla velmi dolezitu ulohu. Kto neveri, nech si porovna vozidla, ktore su pridelene a ktore nie (myslim, v skutocnom slova zmysle).
d3k0
Vladimir: Vacsina vodicov ma sice pridelene vozy (busy a t-busy), ale casto su aj na inych. Ale zober si to tak, ze nie vsade su take narvate vozidla ako u nas. Napriklad nasa Karosacka autoskola z roku 1990 je v perfektnom stave, zatial co prevadzkove vozy su totalne sroty. A to si dovolim povedat, ze prevadzkove vozy boli na udrzbe niekolkokrat castejsie ako nejaka autoskola