turbo: klasicka svetelna krizovatka ma vyssiu priepustnost v pripade vyssej premavky. ale ak je slabsia premavka, musis na nej cakat, aj ked nic nejde. a svetelna krizovatka nebrani nejakemu blbovi do nej vojst aj na cervenu - co je pri objazde tazsie. kruhovy objazd ma 8 bodov, kde sa jazdne drahy pretinaju, normalna priesecna krizovatka 32 (tusim - spocitajte si). A posledna vec, kruhovy objazd nuti spomalit, co je napr. v zastavbe vhodny preventivny prvok na zvysenie bezpecnosti ...
J
KLF veď hej keď sa nedá tak sa nedá ale vodič by mohol aspoň si vytlačiť : "Ospravedlňujem sa cestujúcim za zimu ale kúrenie je dočasne nefunkčné". Aspoň by potom na vodičov nenadávali.
A veľakrát sa dá a nekúri. Proste zabudnú to zapnúť resp. prepnúť.