A najlepšie je, že sa hanbíte a bojíte to priznať, že ste sa inšpirovali uniformami HG a slovíčkaríte s tým že nenosíte čierne ale tmavomodré a podobne. Ste silní akurát v dave.
Hovorím, že my! Teda my čo si dovolíme na seba dať národný symbol. Keď môže kresťan nosiť kríž, prečo by som nemohol mať ja dvojkríž zo Slovenského erbu?
A ty si kde na to vzal podklady? POČUJ, JE MI FAKT DO PLAČU, KEĎ SLUŠNÝ OBČAN NEMÁ JAK OVPLYVNIŤ VYŠETROVANIE RELEVANTNÝMI DOKAZMI ALE ZATO ORGANIZÁCIA PLNÁ HULIČOV, FEŤÁKOV BEZ KONCEPCIE UŽ NEVIE AKO SI S NÁCKAMI PORADIŤ TAK NA TO IDÚ CEZ MÉDIÁ MANIPULOVANÍM LUDÍ! V žiadnom prípade ťa nechcem uraziť, ale chcem aby mali ľudia viac guráže premýšľať aj viac než v hraniciach vytýčenými otrepanými masmédiami.
Že je pravda, že som "predával" televízory (ja som ich skôr nakupoval ale to ti nebudem detailne analyzovať) a teraz šéfujem malému železničnému dopravcovi. Ako sa tá firma volá, ti neprezradím, nestojím o útoky na náš web.
Združenie Slovenská pospolitosť je banda zakomplexovaných náckov a to je všetko. A keď si spomeniem na tvoje protimaďarské výlevy na vlakov.niet, tak z teba asi tiež rastie ukážkový nácek, asi tzv. "zo sprostosti".
Ale poznáme všetcia filozofiu DP - prestupy, presupy, prestupy. Ide o to, ale aj kadiaľ by si "Východniari" predstavovali svoj spoj do mesta. Či cez Raču alebo Zlaté piesky ako bývalá 114 jazdila. Podľa mňa by stačilo keby chodil dostatočný počet spojov z Východného na Zlaté piesky a rovnako do Rače, a na ZP by začalo chodiť viac električkových spojov kde by bol nejaký terminál prímestské linky+električka a vybudovalo by sa tam aj to čo sa volá P+R. Bohužiaľ by priama linka do mesta z Východného neriešila mnoho. Riešila by síce to, žeby sa ľudia mohli odviezť do mesta bez prestupu, za to však ale so státím vo kolónách. Toho sú v električke ušetrení.
Tedomy pôjdu na 1. a/alebo 2. DP. Za predpokladu, že sa dovtedy postaví plnička v Petržalke, pôjdu do Petržalky , do Krasňan určite nie. 36xx tam išli ešte v časoch keď bola plnička na Prístavnej a netušilo sa, kde v areáli DP bude. V roku 2001 keď plyňáky začali, bola koncepcia taká, že všetky IK 415 sa zhromaždili na 1. a 2.DP a sólo plyňáky (akože "nové" vozy po GO) na 3DP.
Dnes ráno som šiel vyskúšať sedlovú 96. Už prvé čo sa podarilo tak na Trnavskej kde som nasadal mala meškanie 5minút (smer do Petržalky), neskôr sme ešte nabrali ďaľších 7minút ? asi najväčšou prekážkou bolo vyštveranie sa na Prístavný most, už ceste cez samotný most bola bez problémov. Čiže odchod z Trnavskej mal byť o 8:53, bol 8:58 a na Bosákovej sme mali byť 9:10, došli sme 9:22. Škoda, že 96 nemôže chodiť cez Apollo nakoľko sa opäť niekto v robení príjazdovej a zjazdovej cesty z mosta vyznamenal. ?
Neviem kto, ale určite ten kto má na svedomí napojenie k dvom pruhom diaľničného mosta ešte aj pruhy z Vlčieho hrdla a Bajkalskej tak je riadny magor. Ani keby neviem jak chcel tak neexistuje aby na moste s takou frekvenciou neboli zdržania, keď tam k prúdu átu idúcich po diaľnici naženie ešte aj mestskú dopravu ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
shandon
z Vychodneho na ZST Predmestie za 10-12 min. pripadne predlzit po Filialku