Bývanie v satelitných mestečkách je bežné všade vo svete, pretože je dosť veľa ľudí, ktorí nemajú peniaze na bývanie v metropole či inom veľkom meste. A vôbec nemám pocit, že by sa trend unikania z BA na vidiek nejako menil. Naopak, mne sa vidí, že ľudia sú ochotní sťahovať sa na stále väčšiu vzdialenosť z BA. V BA pristupuje k faktoru spomínanému vyššie ešte jeden - znechutenie ľudí tým, ako je mesto vedené. Každú chvíľu niekto ďalší z mojich známych utrúsi "začínam sa obzerať po dome/pozemku na vidieku, na takéto mesto sa môžem ...".
Nevidí sa mi, že by likvidáciou stredového pásu vznikol priestor na dva pruhy - veď tam snáď budú minimálne betónové zábrany ako (na záložnom letisku) na D1 pri Měříne.
Woow oni sa odvážili zrušiť 133. Ja som ju vždy využíval len po Molecovu aj keď som mohol využívať až po konečnú. No preboha načo k LIDLU? To je fakt také hrozné prejsť na zástavku na 33? A pri LIDL som nevidel ani nič také ako zástavku. A Akvarko sa len pripravuje a možno ani nebude...
Karloveské noviny-rozhovor s Ing.Kadnárom:
- od 10.12. L 35 od 6 do 20 h.
- od 8.1.2009 L 32 po bývalej trase (Janotova atď.)
- od 8.1.2009 L 133 zrušená a tým na L33 v špičke int.5 min.
- nová zást.Molecova citujem " Vybudovanie zastávky je prípravou na ďaľšie zmeny v organizácii dopravy. V prvom rade je potrebné uviesť záujem DPB, ktorý by mal byť v krátkej budúcnosti realizovaný a to je vytvorenie BUS pruhu smerom dole Molecovou.Zároveň je potrebné mať na zreteli dve významné investičné akcie - prvou je už dokončená výstavba LIDLa a následná potrebná dopr.obsluha, ďaľšou je príprava nového nákupného centra na Molecovej "Aquario shopping center" v bývalom priestore BVS nad futbal.ihriskom.Konečný cieľ je, aby L32 zachádzala pri jazde z mesta k LIDLu (???) a ďaľšiu zast.mala pri Aquario. L 33 by mala spoločnú nástupnú aj výstupnú zast. na Karloveskej, aby sme zabránili krížovému prebiehaniu cest. cez križovatku." Koniec citátu. Upresňujúce dotazy smerujte na @dpb.sk ?
Nech mi je odpustené teda, že nezdieľam názory ostatných, kajám sa ? ? ešte by som sa opýtal na ďaľšie veci, ale na tie som sa pýtal x-krát a odpoveď som nedostal...teraz by tomu nebolo inak...
Vôbec nie som plný predsudkov. Názor o Tebe som si vytvoril na základe množstva Tvojich diskusných príspevkov. A to, či je niekto odborník na dopravu alebo nie, nemá so šotoušstvom nič spoločné. Nešotouš môže byť rovnako dobrý odborník na MHD ako šotouš.
Mimochodom mi príde oveľa logickejšie, že náš novopečený Director Igor je predávačom telkáčov, ale zas keď som už videl kopu vulgárnych buranov na postoch riaditeľov rôznych firiem a spoločností, alebo predsedov strán v politike, tak by ma ani toto neudivilo. Lebo zažil som veľa hádok, ale nikdy nie jeho prízemné útoky na rodinu niekoho iného a doteraz mu nezabudnem to čo napísal jednej babe o znásilnení keď písala o čakaní na N91 keď odišla bez počkania na N93. Keby mal on dakedy v živote ženu, alebo by dačo k nejakej cítil tak by hento nemohol napísať!!!
Na to si ako prišiel, že každú autoritu beriem ako absolútny zdroj pravdy? Ja neberiem jeho názor vážne preto, že je riaditeľ, ale preto, lebo ho považujem za odborníka. Tvoj názor by som nebral vážne, ani keby si bol riaditeľ neviem čoho, pretože viem, čo si zač a že sa problematike ani trochu nerozumieš a evidentne nemáš ani inteligenčné predpoklady na to, aby si jej niekedy rozumel.
Ja tadiaľ chodím každý deň a čo iné ti a aj mne možem povedať okrem toho, že trolejbusy chodia podľa grafikonu takže je len na vodičovi či čaká alebo nie. A na Molecovej bude už len jeden prechod. A Dlhé diely sú celé po dopravnej stránke nevhodne riešené.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
geodeath