Reakcia na: 810zssk #117351:
Na Bielom kríži by bolo dobre urobiť komplet križovatku, už je tam dosť veľká frekvencia cez koľaje (pošta, súd) a ak sa vybuduje to, proti čomu momentálne bojujú obyvatelia, bude ešte väčšia. Ale mala by sa urobiť rozumne (čo v magistrátnom podaní nehrozí), napr. takto:1. fáza cyklu: električky, Račianska priame smery, chodci cez Pri Bielom kríži,
2. z mesta rovno, doľava a obrat do mesta, chodci cez trať a cez smer do mesta,
3. z PBK doprava a doľava, chodci ako 2.
Chodci cez smer z mesta na dopyt vo fáze 2, v takom prípade by z mesta rovno naskočila červená skôr.
Južná strana námestia by bola jednosmerná zdola nahor, odbočenie z Rače cez koľaje zakázané (obísť námestie), odbočenie z Rače doprava zakázané (kvôli kolízii so zelenou pre chodcov - vyčkávanie pred prechodom nie je vhodné, zdroj havárií).
Kríženie s traťou na úrovni Skalickej cesty zrušiť.

Ámos
Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Sólo autobusy pre prímestskú a mestskú dopravu.
dalej je este:
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup nových nízkopodlažných sólo autobusov (do 11 m) pre prímestskú dopravu, mestskú dopravu a na prevádzkovanie autoškoly.
Tu sa uz jednoznacne pise o NP vozoch. Pisal som na UVO a odpisali mi. Bohuzial oni mozu kontrolovat tender od jeho vyhlasenia po podpisanie zmluvy, nie ci sa podla neho realizuje spravna dodavka.
Na to treba kontaktovat zriadovatela DPB, cize mesto a jeho kontrolora alebo (podla mojho nazoru) kedze DPB pobera financie z verejneho rozpoctu aj NKU.