QUAKEMAN:
Hej, boli to kondenzatory, tie vybuchovali. Mas pravdu. Ako som pisal, nie som elektrotechnik.
Co sa tyka bezpecaku, tak osobne som si ho vyskusal na nejakej suprabe T3SUCS z Juraku. Netusim preco mi vybehol ampermeter... (resp. preco nepadol - vysvetlenie nizsie)
Asi preto, lebo pred stlacenim bezpecaku sa duplo po pedale brzdy. Aj v original tlacivach CKD sa pise ze pri stlaceni bezpecaku sa aktivuju vsetky brzdy - su tam aj vymenovane - a na plny vykon.
Anderj:
V pohode
Hej, boli to kondenzatory, tie vybuchovali. Mas pravdu. Ako som pisal, nie som elektrotechnik.
Co sa tyka bezpecaku, tak osobne som si ho vyskusal na nejakej suprabe T3SUCS z Juraku. Netusim preco mi vybehol ampermeter... (resp. preco nepadol - vysvetlenie nizsie)

Anderj:
V pohode

Andrej (Anndy008)
Jednak, ako tu uz bolo posmenute, velke vzidalenosti bez prestupu su rychlejsie (ale to len obvykle metrom). Potom su tie vyhody v tom, ze po sirsom centre mesta je to jednoduchsie - nemusis stracat cas parkovanim, platit za to, cestujes kulturne a nemusis sa viazat na svoje auto, dalej zvacsa v tych mestach su zapchy, a dobry system mhd (zvacsa kolajovy) ich eliminuje, atd..
Ale inak je vzdy MHD z hladiska casu zdrzanim, ale nie tak radikalnym ako u nas.
Ja som minule poterboval ist blbou trasou - z Mileticky do dubravky na postu a odtial potom do incheby (na viedensku cestu). No a trvalo mi to dve hodiny, autom by som to zmakol za 30min. v pohodicke