Ikarus = tak ako si napisal
Karosa = jedno bezfarebne tlacitko (myslim ze to este nikomu nenapadlo pouzit ako dopyt)
Solaris = modre a cervene ako znamenie vodicovi
TAM: = podobne ako Karosa
SOR = jedno tlacidlo (oznacene symbolom otvarania dveri) v skutocnosti dopyt
Nazyvat tp faux-pass je prehnane. Riesenim by bola skor uprava podoby toho nateru, napriklad odstranenie smajlikov (a nahradenie niecim inym - navrhujem siulety symbolov BA ako hrad, UFO a pod.).
Však to farebné rozlíšenie poväčšine aj dodržané je. Červené tlačítko je núdzové, žlté znamenie pred zastávkou, zelené dopyt. Tam kde je dopytové tlačítko je ho použijem, tam kde nie používam tlačítka len pred zastávkou na znamenie, a to v poradí (podľa toho, čo sa v danom vozidle nachádza) zelené, žlté, červené. Snáď jedinou výnimkou sú Karosy a 14/15Trky, kde je len jedno "bezfarebné" tlačítko.
Oka, je to fuk. Proste takto keď to tvrdí jednotlivec znie to ako OFUCK. Takže dakedy by sme si mali dať zraz a spoločne to preveriť, teda keby som sem napísal dáky fakt z dopravy tak by to mohol druhý podoprieť/vyvrátiť.
Ja som šiel akurát dnes o 9:30 z mesta do Petržky a o 7:30 do mesta a bola pohoda. Lenže o 9 je už o poznanie menej vozidiel potreba ako o 7, kedy ich je treba viac a zdržanie tam nieje žiadne oproti CP.
Tento prach pochádza väčšinou zo zbrusovaných BKV panelov. Takže v KV t žiadnom prípade... Prach nie je na trať nanášaný cielene, je to len odpadový produkt z rušenia odrážačov magnetiek ?
Hej, a človek, čo bude chcieť vystúpiť, si najprv nalistuje, čo v danom vozidle má stlačiť. ?
DPB by skôr mal zabezpečiť vo všetkých dopytové ovládanie s tlačidlami rovnakej farby a pokiaľ možno na rovnakých miestach, pričom dopyt by súčasne slúžil ako tlačidlo "na znamenie". Druhé tlačidlo by už bolo vyslovene na signalizáciu - dve výstup s kočíkom/invalida, štyri núdzové zastavenie - pochopiteľne, so zreteľným nápisom vedľa tlačidla. A bolo by po problémoch. Potom by skutočne bolo možné odsúdiť tých, čo pípajú zbytočne.
Mimochodom, koľkí z nás tuná presne vedia, čo majú kde stlačiť? Nie som si istý, či to vedia aspoň všetci vodiči.
Vie mi niekto povedať prečo DP nevráti 95 do intervalu 3 minúty ráno, keď ju 95 opäť zvládne za 14minút? Aj problémový úsek Farského - Šafko už netrvá 6 až 10 minút ako keď bol Dostojevského rad zúžený ale 3minúty. Dokedy chce DP takto "vyhadzovať" ľudí z MHD?
Ono som si všimol, že aj pri River Parku je piesok alebo nie? Mne to nevadí veď to je logické, že musí byť. Tá pani nema asi fyzikálne myslenie...
A otázka mimo pri River Parku na tej zástavke pri nej (meno ma nenapadne aj keď tadiaľ idem každý deň) je poškodená koľaj keď je rozobratá dlažba okolo nej?
Inak parádny update fotogalérie. Vždy keď počujem Malmo tak si vybavím nášho "ironmana"+super obrancu v NHL, Robérta Švehlu, ktorý hrával roky pred vstupom do NHL práve v Malmo ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
geodeath