Vedel by mi niekto povedať, prečo posledné denné spoje odchádzajú najneskôr o 23:10 a napr. z Wolfsthalu sem majú ešte o 23:30 denný spoj?! Keď chce byť DPB tak trendový "á la západ" prečo nerobí denné spoje s odchodmi z konečných do polnoci?
Sorry ale doprava ľudí tam kde má byť 35 a 148 je najmenší problém. To, že na nosných autobusových linkách na ktoré je odkázaná Devínska Nová Ves, Petržalka a časť Ružinov jazdia dožívajúce 10 až 15 ročné autobusy nikoho nezaujíma. Detto platí pre "trolejbusové" Dolné hony, Trnávku a Kramáre. Tieto "linky" fakt zachránia dopravu. Rovno nech si na ten bus dajú reklamu pre komunálne voľby 2010 s nápisom "Vďaka Ďurovi Ďurkovskému".
To, žeby ten mikrobus dali na 180 a ten SOR použili rozumnejšie ich ani nenapadne. Okrem toho by mohli dať tej 180 interval 30min celotýždenne od 5 do 21 v pracovné dni a cez víkendy od 7 do 21.
Je viem, že ujo Branko blbosť hovoril. Lebo am premávala len 33, ale čo už keď on sa nikdy neviezol na DD okrem auta ničím iným... ? Jediné čo oceňujem, že na DD budeme mať všetky linky 3x, kde x nahrádza ďalšie číslo... No mňa by zaujímalo koľko ľudí bude 35 využívať...
http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=5215
"Nové dopravné karty sa bežne využívajú aj v MHD v Žiline, ale aj u mnohých ďalších dopravcov. Karta je elektronickou peňaženkou. Laicky povedané, máte tam viac priehradok, do ktorých môžete kredit nabíjať. Ak ste držiteľom karty Žilinskej SAD-ky, platí vám aj na úhradu cestovného v rámci Regionálneho integrovaného dopravného systému a môžete ju využívať aj pri cestovaní Rajeckou železnicou.
Zjednodušene povedané, jednu kartu a jeden kredit môžete využívať u všetkých dopravcov, ktorí fungujú, rovnako ako my, v systéme EM BASE. Sú tak označené pokladne v autobuse, autobusy, informácie majú zvyčajne dopravcovia aj na webe. Stačí Vám nabiť jeden kredit a cestujete...." - jaj, boze tak rad by som osobu co toto vyhlasila zazil v pozicii vodica a obuchal jej / mu kartu Slovak Lines o hlavu nech mi to uzna v SAD ZA ?
az na to, ze L32 nikdy tadial nepremavala ako to ujo vysvetloval. ale aspon budem mat priame spojenie na hlavnu stanicu ako kedysi L44, sice len jednosmerne, ale aspon daco ?
mimochodom uz by konecne mohli objasnit, na zaklade coho tie minibusy obstarali. ?
Linka ma sluzit Bratislavcanom a teda je to verejny zaujem. Navyse som presvedceny ze ak to bude tarifne zaintegrovane (no dobre, snivajte s nami) tak to moze byt dost vyuzite.
Takže noviny z KV. Neskôr sem dám aj video. Takže 32 bude mať pôvodnú trasu ako pred zavedením trlejbusov mala 33jka. A nová linka 35 bude jazdiť cez Sološnícku a bude jazdiť cez Karloveskú kde bude mať zástavky tam kde električky a potom sa cez Nad lúčkami vráti naspäť. Viac ukážky bude na videu.
obavam sa, ze uz si budes musiet zvyknut na to, ze informovat sa bude po funuse alebo vobec ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133