Takže to radí blbo, pretože pre mňa radí blbo každý automat, s ktorým sa musím "učiť" zaobchádzať, pričom do procesu učenia patria aj poučky typu "keď sa chystáš predbiehať, tak musíš mať zošliapnutý plyn na podlahe už v okamihu, keď posledné protiidúce auto ešte len míňa ten kamión pred tebou ale súčasne buď v strehu, lebo ak náhodou prevodovku napadne podradiť rýchle, budeš musieť prudko brzdiť". Takisto pre mňa radí blbo prevodovka, ktorá (nemajúc žiadny "športový" či "dynamický" režim) radí šestku pri rovnakom štýle jazdy podľa vlastného uváženia medzi 60 a 160.
Áno, sú dobré automaty, napríklad dobré klasické viacstupňové hydrodynamiky alebo VW-ácka DSG, ale to som už písal.
V Mnichove mas elektricky, ktore maju v roznych clankoch sedadla drevene a calunene (aj ked je pravda, ze su to len dva a nie tri typy). Podla nejakeho casopisu o MHD, co som mal moznost citat, je to preto, lebo preferencia cestujucich ohladne sedadiel je zhruba 50 na 50, tak aby sa vyhovelo obom skupinam...
Aký by malo mať význam v každom článku mať iný typ sedadiel? Prototyp to mal len kvôli prezentácii...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk