Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: bwd #113490:
"...po určitom čase, keď je svetelná závora voľná, sa dvere zatvoria..."

Samozrejme, vodič môže tento čas skrátiť a vynútiť tak
zatvorenie dverí (napríklad ak mu naskočí voľno na semafore)
ale ak sa niekto nachádza v priestore chránenom fotobunkou,
tak sa dvere samozrejme zatvoria až potom, keď sa svetelná
závora uvoľní, bez čakacieho času, teda okamžite. Ak sa
dvere zatvárali v tvojom prípade ešte pred tým, ako bol
priestor chránený fotobunkou voľný, znamená to len toľko,
že systém vodič deaktivoval.
Reakcia na: vado #113491:
To je taká brutálna inflácia? Pred tými toma rokmi bola hrivna 5,- CZK, čiže ničo cez 6,- SKK. Vtredy to stálo 10,20, článok môjho spolušotouša je tu: http://spz.logout.cz/mhd/mhd_simf1.html. Problém je, že v Simferáči sa po nástupišti trolejbusov potĺkajú maršrutkári, ktorí ponúkajú odvoz za cenu trolejbusu za polovičný čas a jazdia vždy, keď sa maršrutka zaplní.
Reakcia na: vado #113489:
Ja som túto linku absolvoval asi pred troma rokmi v rámci šotodovolenky na UA celkove možno päť - šesťkrát. Vydržať sa to dá v pohode, len frajerka bola v šoku, keď sa dozvedela, že pôjdeme tri hodiny trolejbusom ? . Cestovný poriadok je v pohode dodržiavaný, keďže cestovné doby sú počítané na súčasné obmedzené rýchlosti. Pár rokov predtým sa tam vraj jazdilo len podľa všeobecne platných obmedzení rýchlosti, dnes visia v serpentínach na prevesoch rýchlostné obmedzenia s dodatkovou tabuľkou "trolejbus".
Reakcia na: bwd #113482:
pretoze taky system je v podmienkach BA nepouzitelny. V BA s nevozi v busoch 5, cloveka.
Vo Viedni som bol niekolkokrat svedkom, ako turisti nechapavo pozerali na dvere, ze preco im vodic zavrel pred nosom.
Technika este nepokrocila tak daleko aby si vsimla napr. dobiehajuceho.
Zaujimava je hlavne ta cena. 1 ukr. hrivna je asi 4 nase koruny. To znamena, ze 83 km za 4 hodiny stoji necelych 50 korun ?
Reakcia na: hoppusmark01 #113488:
"...dvere sa zatvoria az po nastupeni 10 ludi..."

Aha už rozumiem: nerozumieš tomu. Ten systém nie je
nastavený na nejaký určitý čas, ale tak, že po určitom
čase, keď je svetelná závora voľná, sa dvere zatvoria.
V prípade, že chce niekto nastúpiť aj po zavretí a vodič
ešte nezablokoval tlačidlá, pretože sa chystá zo zastávky
odísť, stlačí dopyt a dvere sa zase otvoria.
Mal som prilezitost byt na Kryme a omrknut si najdlhsiu trolejbusovu linku na svete Simferopol - Jalta.
Podla domacich je dlha 83 km a cesta z letiska do Jalty trva podla cestovneho poriadku nieco cez tri hodiny, realne vraj 4 hodiny ? Nastastie som ju absolvoval autom, v trojejbuse by som asi tak dlho nevydrzal.

Zopar fotiek:
http://www.imghost.sk/up/viewer.php?file=sazwt13bqpi2kjbqi06y.jpg
http://www.imghost.sk/up/viewer.php?file=jh4rjdwof1r7wzanh4vt.jpg
http://www.imghost.sk/up/viewer.php?file=86pnn25pdrwzz5bcnp88.jpg
Reakcia na: bwd #113487:
opat si to nepochopil. V BA je vacsi pocet ludi, ktori do autobusu nastupuju (autobusy su viac vytazene). Ak je ten system samozatvarania nastaveny na napr. 5 ludi (potom sa dvere zatvoria), ale v Bratislave nastupuje 10 ludi, tak to bud treba nastavit na dlhsi cas (dvere sa zatvoria az po nastupeni 10 ludi), alebo vypnut.

To nie je otazka scivilizovania naroda, to s tym nema nic spolocne. Ludia nastupuju do autobusu rovnakou rychlostou vo Viedni aj v BA. Ak by vo Viedni nastupovalo viac ludi, tiez by to trebalo bud predlzit, alebo vypnut.

Takze si to absolutne nepochopil. Iba si potreboval napisat tu svoju reakciu..
Reakcia na: hoppusmark01 #113485:
Ja som to pochopil len tak, ako si to napísal: "Takze ten system samozatvarania by trebalo vypnut.."

Teda namiesto toho, aby sa národ učil byť civilizovaným, uľahčiť mu to tým, že civilizačné vymoženosti mu neposkytnete, aby sa len preboha nemusel nieco nove naucit.
Reakcia na: hefec #113483:
ale ja som nemyslel fotobunku, to nema s fotobunkou nic spolocne..
Reakcia na: bwd #113482:
a niekto to zas nepochopil. Proste tu nastupuje viac ludi, to chces ako scivilizovat? To maju ti ludia bezat do toho autobusu? ?
Reakcia na: hefec #113483:
"...Asi trikrát tam vodič hystericky vrieskal do vozidla..."

Podľa myslenia niektorých "by trebalo" zrušiť moderné
vozidlá a nasadiť nejaké konské povozy.
Reakcia na: hoppusmark01 #113481:
Jediný raz som cestoval záložným MANom (na L61)... Asi trikrát tam vodič hystericky vrieskal do vozidla "Nestojte vzadu pri dveráách!!! Je tam fotobunka, neviete čítať, aj na dverách je to napíísanéé!!!". Jediné šťastie bolo, že cestujúcich bolo akurát toľko, že sa ešte vládali trochu stlačiť...
Reakcia na: hoppusmark01 #113481:
"...by trebalo vypnut..."

"Trebalo" by scivilizovať národ a nie vypínať niečo, čo
v civilizovanom svete bez problémov funguje. Nepochopím,
ako môžete takto rozmýšľať.
Inak taky postreh k zajazdovym MANom. V tych MANoch je zrejme ten system, ktory sa pouziva vo Viedni, ze sa dvere zatvaraju same po urcitom case. Lenze v BA to je nepouzitelne. Kedze u nas su autobusy plnsie, nastupuje aj viac ludi. Vcera sa mi napr. stalo, ze sa dvere zatvorili ked bola polovica ludi, co chceli nastupit, este na zastavke.. Nastastie som vedel, o co ide, tak som tie dvere dopytom znovu otvoril. Lenze ostatni ludia to nevedia, a myslia si, ze vodic to zatvara naschval. Takze ten system samozatvarania by trebalo vypnut..
Reakcia na: gardener #113459:
Chudinová je len hovorkyňa. Hovorkyňa má len replikovať "múdrosti" jej šéfa.
Reakcia na: Ike #113451:
Ja si zas pokým sa nepostaví severná tangenta, neviem predstaviť jednosmernú Šancovú.
Reakcia na: Ike #113477:
presne tak si to predstavujem aj ja ?
Reakcia na: Ámos #113473:
http://i34.tinypic.com/xpzuk1.png

takto nejako 🙂 dole je sucasny stav..
ja viem, ten pruh pre cyklistov je riadna ironia ?
Vsetky tieto dopravne zlepsenia maju ale jednu podmienku. V prvom rade sa musia zrealizovat vysoke investicie do MHD (hlavne nakup novych vozidiel, a to nie len na obmenu sucasneho voz.parku, ale aj navyse), lebo uz teraz nie je ziadna kapacitna rezerva (tento tyzden som sa 2x nedostal do L84), a ked budu ludia nuteni viac vyuzivat MHD, nebudu mat do coho nastupit, kedze nebude dostatok vozdiel..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.