Dnes okolo 09:30 h sa revízorka s revízorom vyvážali (a možno ešte stále vyvážajú) v 6620 na 33-ke. Na konečných ani nevystupovali.
Znova som sa presvedčil, že niektorých ľudí (bežných) jednoducho neskontrolujú. Pred časom dokonca neskontrolovali ani mňa (ako keby ma nevideli). A keď už niekoho chytia, tak ďalších nekontrolujú...
Ak dovolite tak zmenim temu. Na konecnej Karlovky spravili semafory a to sposobilo, ze eliny to mozu zabalit. Uz to nie je ani doprava, iba suchtave vozne. My dubravcania stojime na cervenej a z konecnej idu eliny, jedna, dve a tak idu za sebou dve aj tri. Tie co idu za prvou su zabrzdene tou prvou. Je to cele v riti aj cela vysnivana preferencia. Cesta z Dubravky do Ruzinova trvala tristvrte a teraz hodinu. A s tym mazanim oblukov kolajnic si laskavo pohnite, lebo eliny veselo piskaju ako keby sa nic nedialo, sak sa ani nic nedeje. Na konecnej v Dubravke a inde. ☠
"Myslim ze o zruseni elektricky do Petrzalky sa uz hovorilo aj otvorene (presmerovanie tych penazi na nakup vozov) ci nie?"
- O zrušení električky do Petržalky títo politici nikdy hovoriť nebudú. Treba si uvedomiť ich marketingovú politiku. Vyspelý politik by ľuďom vysvetlil, že na pepku budú peniaze tak v rokoch 2018 - 2020 a zaobalí to do kecov, že dovtedy bude zlepšovať súčasný systém.
Títo politici budú živiť báchorku o električke rok za rokom, od volieb k voľbám. Počkajte začneme po voľbách... Počkajte rokujeme so železnicami o kočkopsovi... Počkajte, začneme po ďalších voľbách... Všimli si totiž, že im to voliči hltajú aj navijakom. Stokrát opakovaný sľub funguje na veľkú časť voličov ako keby bol splnený. Excelentný príklad je Judr. Hranol, ktorý vytvoril ilúziu, že niečo rieši a má zrazu cez 40%.
"Bratislava nechce zo Starého mosta pamiatku" - mňa napadla taká konšpiračná teória, že sa konečne nájde dôvod na zrušenie celého projektu električky. Lolo môže oslavovať "tram free" Petržalku.
ano to je zopar veci s lokalnym vyznamom, globalne sa nerobi nic. A pristavna - rozsirenie tej cesty bolo viac nez nevyhnutne minimalne pri tolkych vylukach pristavneho mosta. Co sa tyka harmincovej suhlasim je to nelogicke rozsirenie a hlavne nepotrebne.
sorry ale chodim autom denne a ziadne preferovanie IAD som si nevsimol a slepy tedaze niesom. Tolko pohlad z druhej strany, pouzivam aj MHD ale na niektore cesty je IAD ovela vyhodnejsie a s tym sa neda spravit nic. Napriklad ked idem z Vrakune kde byvam do Slavicieho udolia do skoly, tak autobusom nedosiahnem cas pod 40 minut aj keby ziadne auta na cestach neboli. Autom vybehnem na dialnicny obchvat a za 15-20 minut som v skole...
Rozširovanie počtu pruhov z DD je totáne kašlanie na dopravu? Harmincova, Prístavná, to je nič? Nezriadenie BUS pruhov tam, kde byť majú, nie je preferovanie IAD?
Naj prioritou je určite rozkrádanie mesta výmenami pozemkov, ale inak si treba aj uvedomiť, že zdroje sú obmedzené, tak nemôžu byť všetky cesty v 100%nom stave. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk