Reakcia na: djscorpion #111578:
VarioLF je po cenovej technickej stránke veľmi výhodné, lebo používa koncepčné podvozky, ale zároveň ponúka aj nízku podlahu. Na druhej strane ale nie je nízka podlaha v celej dĺžke vozidla, čo je nevýhodné z viacerých dôvodov (zníženie komfortu cestujúcich, ktorí musia prekonávať výškový rozdiel spravidla vtedy, keď sa vozidlo rozbieha alebo brzdí, čo nie je veľmi príjemné, ďalej zmenšenie užitnej plochy v interiéri vozidla, dlhší nástup a výstup cestujúcich - darmo cestujúci v NP časti nastúpia a vystúpia rýchlo, keď budú zdržovať cestujúci vo VP časti a mnoho ďalších). Ja verím, že Škode sa podarí dotiahnuť projekt električky ForCity do konca a dúfam, že sa raz takým niečim zveziem aj v Bratislave.
Majo
Re #111558 ? : K2Sky sú dobrá vec aj kvôli unifikácii parku električiek v Krasňanoch. Trojčlánkové vozidlá by mali ísť, ak sa nič nezmení, na Jurák. A budú už úplne odlišné od K2S aj po elektrickej stránke (asynchrónne motory atď.) A okrem toho na linky, kde K2S jazdia, nie je nízkopodlažná električka až taká dôležitá, ako na linkách, kde jazdia súpravy.
Re #111560 ? : Zrejme si zaspal dobu, lebo akútny nedostatok vodičov už akosi pominul... Okrem toho nie všetci električkári majú také schopnosti, aby jazdili na autobusoch a trolejbusoch. A ten návrh linkového vedenia, ktorý tu prezentuješ, je na veľké hnedé a zakrútené...
Re #111570 ? : Zo Sanosu sa žiadna reštaurácia robiť nebude. A Záhradníkov vzťah so Šindlerovou je jeho osobná vec a toto nie je nejaké bulvárne fórum, ale fórum o doprave. Ja by som nebol rád, kebyže tu niekto rieši môj vzťah s nejakou ženou (teda ak by som nejaký mal).