Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #111422:
heheh ? ? ? viac poznamok za casovym udajom ako odchodov ? ? ?
Reakcia na: Misox #111424:

1) vela, pozri katalog
2) ano
zdravim 2 otazky:
1) kolko je momentalne autobusov,elektriciek a trolejbusov v dopravnom podniku vsetky okrem sluzobnych a nakolajovacich vozov
2) naco sluzi panel v elektricke 7121 na lavo za sedadlom sofera? je to vycvikovy panel?
Bratislavské noviny :: Termín predĺženia linky do Hainburgu nie je známy
http://www.bratislavskenoviny.sk/95547/doprava/termin-predlzenia-linky-do-hainburgu-nie-je-znamy

"myslím si, že istý konzervatívny prístup k linkovaniu a trasovaniu liniek by mal byť zachovaný" - Lenze Branko by mal pochopit rozdiel medzi MHD (na ktoru dostava dotacie a nevadi ked je stratova) a komercnou dopravou (pri ktorej stratovost vadi, kedze potom sa na nu doplaca z prostriedkov na MHD).
Návrh nového cestovného poriadku linky 901:
http://www.edisk.sk/stahni/83040/901.pdf_72.52KB.html

Samozrejme, nerealny 😃
Reakcia na: Peon #111420:
Aha, no ja ratam stale s tym ze by to robil DPB a tvoj prispevok som zle precital.. Ospravedlnujem sa, moja chyba.
Reakcia na: 810zssk #111419:
Na toto si si sám odpovedal v príspevku #111417 ?
Reakcia na: Peon #111418:
Ake vypomahanie Postbusu?
Inak, robim jeden scifi navrh, o chvilu uploadnem 😃 😃 😃
Reakcia na: 810zssk #111417:
Tak to by už ľudia určite chceli, aby to stálo aj na Záporožskej, Kremnickej a Einsteinovej a aby to išlo radšej až na Hlavnú stanicu. ?

Myslím, že takéto vypomáhanie Postbusu DPB by bolo kuriózne, zároveň však málo pravdepodobné.
Reakcia na: Peon #111416:
Keby to stalo na ZST Petrzalka, Dvoroch, Auparku a pod Novym mostom urcite by to nikomu neuskodilo, MHD potrebuje posilnovat..
Reakcia na: eraser #111402:
Až tak dopodrobna som to neskúmal na tej ceste z Kopčian do Kittsee, ale kinderko a určite aj Ikarus 415 či iný kraťas by určite nemal problém tadiaľ prejsť.

A veď som v #111396 písal, že Rakúšanov v tomto začínam chápať, že si nechcú nechať po tej ceste jazdiť húfy áut. Ale autobus premávajúci párkrát denne by im snáď neprekážal...

Re #111405 eraser: Ale to by bol na území Petržalky dosť veľký súbeh s MHD, čo by hlavne z eknomického hľadiska nemuselo byť dobré. A keby to aj išlo až do centra mesta a bola by vylúčená doprava vrámci BA (podobne ako na 901-ke), tak ľuďom by sa to iste nepáčilo...
Už koncom júla som tvrdil, že trať od križovatky Záhradnícka ¤ Jégeho až po zast. Slovanet nie je rovná. Spôsob, akým to robili, čiže najprv položili koľaje na nejaké kamene, potom tam pridali nejaké inštrumenty a tak zaliali betónom, je pre mňa podivný a netuším, kde sa takto stavala naposledy električková trať?!

Takto to vyzeralo ešte pred betonážou pod koľajami:
http://imgs.sk/images/niejpg-47606.jpg

Takto by to malo byť - s VÚIS panelmi:
http://imgs.sk/images/anojpg-47605.jpg
Reakcia na: Ike #111406:
Pracujeme s predpokladom ze bude BID, cize ziadne predrazenie.
Reakcia na: Ike #111404:
DP nechce zaviest ani linku BA - Rajka.
Ad DOD: Tento rok dosť slabé...
Reakcia na: jj32 #111410:
No neviem ja v Brne necestujem. Ale ak myslíš DPB tak boli, ale neviem či už neskončili.
nepocul nahodou niekto nieco o exekucnych prazdinanch v dpmb (moznost vyrovnat pokutu bez exekucnych poplatkov)? vraj nieco take bolo teraz v auguste.. vie niekto nieco o tom?
ta kriva trat je dobra ? taka reklamacia "krivej trate" - na ktoru ma urcite DPB pravo by bola zaujimava, vratane nahrady strat sposobenych z nepremavania elektriciek - teda tak desiatky nahradnych autobusov a nafta (kedze elektrina je asi zazmluvnena dopredu a asi aj lacnejsia)... keby v trnavskej stavebnej spolocnosti ci kto to staval neboli nejaky znami magistratu a DPB tak by sa mohlo ukazat ci sme pravny stat a ci to da stavebnik do stavu aky mal byt a nahradi vsetky vydavky na nahradne autobusy a naftu - co su naklady mozno aj v desiatkach milionov...
Reakcia na: Ike #111406:
Konec koncov to si najlepšie zváži SL samo, ktoré spoje by sa oplatilo končiť inde ako na AS. Výhoda AS je, že je najbližšie zo všetkých zastávok prímestských liniek k centru a ide oditaľ dosť spojov k centru historickému (50,70,78,202,205,206 a 208).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.