Reakcia na: Valec #111152:
Omrkol som to tam. Sú tam dve cesty ako sa dá dostať do Rajky. Jedna cez existujúci alebo lepšie povedané dožívajúci hraničný prechod s rozbitou cestou na colnici a na maďarskej strane. Maďari odmietajú akúkoľvek zodpovednosť za stav cesty na svojej strane ? vraj to majú Slováci dať spraviť. Takže jazdiť tam aj autá, alebo aj terénne môžu tak 30km/h a aj to klučkovať medzi diery v asfalte. Verzii prečo nepremáva medzi Rajkou a BA vlak je viac než dosť.1. ako som ja písal o neochote a odmietavom postoji MÁV
2. technické parametre Siemensov
3. Neschopnosť našich a ľahostajný postoj MÁV
Aj keby v BA nám to bolo jedno tak nechápem, že MÁV by z vysoka sralo na vlastných ľudí, teda nejde len o Slovákov dochádzajúcich do BA ale aj o Maďarov, ktorí majú prácu v BA a ich deti chodia sem do školy. Otvorením hraníc v rámci EÚ sa nezmenilo nič. Doprava stojí za ešte väčšie H ako bola. Najlepším dôkazom toho sú REX-y z Viedne do BA, ktoré fungovali bez ohľadu na hranice ale fungovali pre potreby ľudí a taktiež sa preukázala ochota takéto spojenie prevádzkovať bez toho aby ľudia o to žobrali vyše roka.

by nielen "rajčania". DPB sa ešte máli, asi si myslia, že budú ryžovať zlato na 901, no určite akurát tak vyryžujú veľké kulové, a ani prípadná 801 do Rajky ich neobohatí no viem zaručiť, že ani neokradne keď sa vyše roka pokúšajú z Rajky prizvať ľudí z DPB na rokovanie, ktorí ho náležite ignorujú a potom vyhlasujú, že ich nikto neoslovil. A čo sa týka spojenie železníc tak logika nemálo vzdialená DPB. Jediný a celý problém sú MÁV, ktoré odmietajú predĺžiť 4 spoje denne na trase Gyor - Rajka do Petržalky. Síce ich osobné vlakové súpravy Siemens-Talent niesú technicky najvhodnejšie pre naše trate no Rakúske sem jazdia na výnimku a šlo by to aj na trase Rajka - Rusovce - Petržalka. Ochota neskôr bola na strane našich železníc vypravovať naše vlaky tam čiže predĺžiť dačo z Petržalky alebo vypraviť zvlášť vlak. MÁV to zamietli a vyšlo nejak napovrch, žeby im brali zisky z cestovného, ale akého keď oni sami žiadne vlaky neprevádzkujú na tejto trase? Čiže jasne MÁV na tejto trase je proti akémukoľvek spojeniu. Na ostatných hraničných prechodoch sú aspoň 4 páry osobných vlakov denne, ktoré spájaú prihraničné dediny a plus nejaké rýchliky, ktoré ale okrem prihraničných staníc v ostatných menších staniciach nestoja.
Ike
"V Kittsee je pošta, lekáreň, lekár, sú tam banky a to všetko sú pre mnohých Bratislavčanov zaujímavé ciele na rozdiel od pre Bratislavčanov úplne nezaujímavého Wolfsthal."
● Poštu mam bližšie, ak sa chcem kochať, máme hlavnú poštu na námestí SNP
● Lekární mám milión 500 okolo seba vrámci Bratislavy a dalšie mimo nej..
● Lekár - to azda nepotrebuje komentár... K lekárovi na exkurziu do ordinácie nepôjdem a keď budem mat 38,5°C tak môžem okašlať celý Kittsee, Bratislavu a Rakúsko, jednoducho mám obvodnú pár minút od domu
● Banky - jasné, pôjdem si vybrať peniaze do banky do Wolfsthallu, len pre to, aby som mohol povedať, že som tam bol...
keby si povedal, že je to pre obyvateľov Kittsee, tak nepoviem pol slova, ale občas mám pocit, že si chces silou mocou dokázať pravdu aj keby si mal vymyslieť guľatú kocku.