Lenže ľuďom z DD treba spoj do TESCA Lamač, na Hlavnú stanicu, Račiansku, Vajnorskú, Ružinovskú a na Šafko. Kvôli rozmaru ľudí z KV a Dúbravky sa pred rokmi roztrhla 12. Teraz keď bude rekonštrukcia tak len naivný človek by veril, že sa tých 6 liniek čo bude premávať po nábreží dáko zlúči. Jediné na čo našiel DPB dostatok odvahy boli zmeny bus liniek v Petržke a na električky zbierajú odvahu už presne tri roky! Neviem náhodou či dokonca proti tým zmenám nestálo aj to, že by si vyžadovali viac električiek a tam bola L3 navrhnutá v trase Rača - Vazovova - Ružinov čo bol tiež neprekonateľný problém. Vysrať sa na 150 tisíc ľudí Petržky je oveľa menší problém ako 22 000 Račano, 70 000 Ružinovčanov (z toho určite 1/3 by bola L3 ukradnutá) a 37 000 Novomešťanov. To, že električky majú roky mizerné intervaly je však strašne skvelý ukazovateľ hlavne do budúcna keď električka má byť nosný systém MHD ?
dnes je aj clanok o tej cipovej karte SAD (ci ako sa dnes volaju), je to teda odskusane, normalne sa da prazdna s fotkou kupit za 99 a nabehnut do DPB a tam za 600 nabit a vsetko bez problemov ci az v DPB treba pridat fotku a neplati sa za to nieco?
Spojenie vlakom? Teda zaplatiť € 2,80 za tých päť kilometrov a päť minút jazdy, potom šľapať zo stanice ešte dva kilometre peši do stredu Kittsee - na čom fičiš?
"...tak to sa radšej z Kopčianskej prejdem peši..."
Nie len ja by som rád zaplatil tých spomínaných 2x25 korún za päťminútové jazdy namiesto toho, aby som ako taký bezprízorný nejakú hodinu kráčal cez pustatinu. Nie som taký bohatý, aby som mohol plytvať časom...
Vychádzal som z predpokladu, že tá linka má slúžiť bratislavčanom a nie naopak...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eraser