Peter: to vies, ked su ludia k.k.ti, do autoubusu musis liat naftu (a tu musis zaplatit), stavu v troleji mas a ci tam je o voz viac ci menej, neak to na spotrebe vyrazne nevidno.. okrem toho do jedneho kolajoveho vozidla sa zmesti niekolkonasobne viac ludi ako do smradlaveho autobusu. Jedina chyba elektriciek je ze nemaju preferenciu, stoja na krizovtkach a maju zastavok jak nasranych, takze tiez stoja pri kazdej vrbe. (ale aj tak co som skusal, tak vzdy som bol do 20 minut v centre mesta z konecnej pri krizi) a tak nechapem preco sa ti ludia seru do autobusovych liniek pokial cestuju do centralnej oblasti mesta. A ono zvykom v normalnych krajinach a mestach je, ze kde je k dispozicii kapacitny typ dopravy (co elektricka urcite je), tak autobusy a/alebo trolejbusy tam tvoria iba doplnkovu dopravu, t.j. zvazaju ludi k zastavkam v tomto pripade elektrickovej trate, takze ziadna 83 a 34, maximalne neake kratke lokalne linky, jedna maximalne tak po patronku a druha len po sidlisku :-))

ale nevadi
Vladimir
Peter: Ja len musim suhlasit s tym, ze "elektricka na ukor autobusu", cim sa pripajam k tomu, co napisal Si. Skor by som sa pozastavil nad tym, preco sa ludia pchaju do preplnenej L83 a ignoruju prazdnu elektricku! I ked chapem, ze autobus je v meste skor a nejake to vozidielko navyse na autobusove linky by DPB dat mohol.