Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 498.106 #110902:
Pekný nadpis, že "budovanie verejnej dopravy".... tak úžasne toto mesto buduje verejnú dopravu a stará sa o ňu, že až. ?
Reakcia na: ivanbuto #110920:
My sme poculi uz aj to ze elektricku do Petrzalky otvoria v lete 2009.
Reakcia na: TeBeCe #110917:
Hmm, a na napr. na 95 sú štandardne také zápchy, že sa nestíhajú odchody z konečných? Alebo bol ranný interval 3 min. príliš veľký "luxus"?

A stále je taký nedostatok vodičov? Veď sme počuli, že situácia sa už stabilizovala.
Inak, 192 v useku Patronka - Voz. Petrzalka sa bude vylepovat samostatne alebo bude len zapracovana do CP 92ky?
Inak nove CP maju trosku iny font a su mensie.. kedze su vsak orezane rovnako, vyzera to obcas divne 🙂
Reakcia na: Puki #110915:
zapchy a nedostatok vozov = > redsie intervaly...
Reakcia na: Puki #110915:
kym nepride vacsia varka novych autobusov, tak to bude asi len horsie a horsie..
To čo za imbecila zriedilo od začiatku školského roka intervaly? Pozerám, že viacero liniek prišlo o svoje intervaly. Ešte aj nosná 95 dostala z 3 na 4 minútový interval v rannej špičke... No škoda sa rozčulovať. ?
100 ks klbovych v rokoch 2009 a 2010. V Libchavach nebudu stihat...
Reakcia na: 498.106 #110902:
Fakt "pjekné čtení"..
Reakcia na: 498.106 #110902:
Najviac zaujímavá je strana č.5. Do roku 2011 sa dočkáme max. 32 nových trolejbusov a 28 električiek a to všetko s prihliadnutím na nové trate, ktoré sú v pláne? Teraz čo je pravda a čo prachobyčajný žvást?! Tie vozidlá sú zarátané pre obsluhu nových tratí pre predĺžené linky alebo to sa ráta individuálne? Komicky vyzerá, že 91 trolejbusov je po expirácii a pribnúť má 32 z toho 6ks minimálne stále tých sľúbených pre Dlhé diely. Hlavne som veľmi zvedavý na tých 100 autobusov v roku 2009, či to nebude znova nákup typu rámcovej zmluvy na 21Tr alebo nákupy SORov do 10ks. Hlavne som zvedavý ako sa tí vízia 100ks nových autobusov pre BA stotožňuje s pokrokom na kĺbové autobusy vo firme SOR.
Reakcia na: Pantograf1 #110908:
Dostihová dráha je občasná zastávka a pravdepodobne slúži na mimoriadne udalosti a okolnosti, napr. Dni Petržalky. A pravdepodobne sa s týmto obratiskom ráta pri poruchách signalizácie na krížovatke Technopol.
Reakcia na: AAA #110909:
to prve je pravdive. spolahlivo a bezpecne nieco pocas jazdy vzblkne, zlomi sa, alebo vypadne ?
Reakcia na: 498.106 #110902:
Plán DPB:
�� DP Bratislava je spoľahlivý a bezpečný
�� DP Bratislava je čistý a upravený
�� DP Bratislava poskytuje kvalitné služby.
? ? ?
Jake sci-fi.
Mapa siete MHD v Bratislave, platná na rok 2008, uvádza ako občasné konečné zastávky tieto: Vodostav(77), Potočná(56) a Dostihová dráha(83)...(aspoň tie, čo som si všimol)
Pýtam sa preto, či je naozaj zastávka Dostihová dráha,ak nie je úplne zrušená, braná ako občasná konečná, a či tam aj nejaká L83 občas zablúdi. ? ?
Reakcia na: 498.106 #110902:
10,5 metrové autobusy = 12m?? ?
"Motivácia činností vodiča

- zníženie spotreby nafty a elektrickej energie, zníženie počtu drobných škôd"

To chcú, aby vodiči jazdili 40 km/h ako v Prešove? ?
Reakcia na: 498.106 #110902:
Kua, co zas riesi rozchod trati, pripadne subeh eliny a vlaku..
Reakcia na: 810zssk #110903:
ta strata by bola minimalna...
Reakcia na: zakaznik #110899:
Obtazovanie zakaznikov? Keby trolejbus nebol lacnejsi ako autobus tak nic nepoviem. Ale preco by mal DPB vyhadzovat peniaze na to aby pol cloveka odviezol.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.