Ale obycajny ludia (nefanusici a neodbornici v oblasti MHD) budu cestovat tym co je pre nich rychlejsie a pohodlnejsie. A zial je fakt ze autobusom c. 83 si na Hodzovom namesti rovnako rychlo ako elektrickou c.5 na Postovej, preco je to tak Si uz napisal (nulova preferenia elektriciek, nechranene prejazdy, zbytocne vela zastavok,...). Ked bude elina rychlejsia ako bus, potom budu ludia cestovat elinou, ale ono pokial nebude trat popod kramare, tak busom to bude na patronku a hlavnu stanicu vzdy rychlejsie, zial.
Papyr
Do Presova dnes dorazili 4 fungl-nove Karosy B 961.
Tym sa skladba vozoveho parku klbovych autobusov v DP Presov stava takato:
Ikarus 280 - 7 ks
Ikarus 435 - 2 ks
TAM BUS 272 A 180 - 4 ks
Karosa C744 - 2 ks
Karosa B741 - 4 ks
Karosa B941 - 8 ks
Karosa B961 - 4 ks
Celkom - 31 ks.
A najviac ma tesi, ze Ikarusy 280 tvoria uz len 22% klbovych vozidiel, zatialco Karosy serie 900 tvoria uz 39%. Aj ked mnohym BA bude nepochopitelne, co sa mam co radovat, ked Ikarusy nahradzujeme "serblami", upozornujem: u nas je taka udrzba, ze i stara Karosa, i stary Ikarus funguju jak hodinky - preto mam radost z cisteho faktu, ze 39% nasich klbakov je mladsich, ako 5 rokov
Ej, ale som rada!