vôbec nejde o to. Ide o to, že akákoľvek iná, menej ignorantská firma ako Zločinecká Spoločnosť by kvôli ukončeniu stavebných prác nehýbala s odchodmi vlakov inokedy ako v termíne nového CP. Len títo momoti sa musia "pochváliť" zrýchlením. Tých 9-18 minút je inak len výsledok ukončenia výluk, nová traťová rýchlosť ešte nie je schválená.
Rýchliková laminátka odpovedá, že možné je všetko, len nevidí dôvod takýto súbor p94ovín platiť z peňazí nás všetkých. Žiadny profil električkovej koľaje neexsituje, rozdiel je v profiloch kolies, rozkolí, šírke obruče, úklone...
Pozri sa na to takto. 78cka musela mat v sucansej predlzeny interval (lebo zapchy). Aby Dolne Hony neprisli o spoje, zaviedli sa nove spoje 78 iduce len po Astronomicku. Tie su oznacene ako 178.
negatívne ovplyvnená od centra? myslím, že 67 a 87 nemajú s centrom nič, a ak ide o 78, tak ráno (smer centrum) bude 178 v zápche rovnako ako 78. Poobede (smer Dolné Hony) je možnosť okrem 78 využiť 87 a ten zvyšok trasy obsluhujú trolejbusy (a myslím že väčšina tam bývajúcich využíva práve tie). Tak je to také nutné?
To je 3031, čítaj nižšie. A to máš jedno či tam ide 3023, 3031, 3034, 3035 či 3038 - všetky menované aspoň dobre ťahajú, niektoré plyňáky ako napr 3638 by ani nevyšli do kopca spod tunela do Dúbravky ? ?
178 ma zmysel, pretoze momentalne je doprava z Dolnych Honov do Ruzinova vyrazne negativne ovplyvnena od centra. Takto uz budu mat Dolne Hony dopravu nezavisle od stavu v centre.
66 a 212 sa vratia asi po dokonceni Zahradnickej.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023