Reakcia na: m@rtin #108054:
ach jaj, tak teraz je tým hlavným problémom zas hmotnosť klímy? potom navrhujem odinštalovať aj sedačky v interiéry, a všetky možné komponenty, ktoré sú príliš ťažké, zostanú iba holé steny a tak získame superľahkú električku, ktorá spĺňa všetky nápravové tlaky.. síce v interéri nebude nič, nebude sa dať čoho chytiť, ale hlavne že splníme všetky technické požiadavky...Bohužiaľ ja si myslím, že tento postup nie je správny.. Nie je správne uberať z komfortu cestujúcim, len kvôli splnení nejakých limitov a obmedzení.. Správny je úplne opačný postup.: a teda stanovme si všekto, čo má električka mať, tak aby spĺňala určitý komfort a bola atraktívna pre cestujúcich, a až potom začnime eletkričku navrhovať a prispôsobme technické riešenie komfortu. Nie naopak..
Klíma je to, čo má už v štandarde väčšina áut, a ak ju nebude mať MHD, bude to nevýhoda v konkurencii s IAD..
Takisto klíma zabezpečuje znesiteľnosť cestovania s MHD po celý rok, teda aj počas horúcich dní..
?
Ike
Čítal som vyjadrenie nejakého mladého pseudoabsolventa a tvrdil, že "určite to nebude ďalšie business centrum". V ďaľšom odseku v rozhovore dodal, že "bude to výšková moderná sklenená zástavba s kancelárskymi priestormi", záver si vieš spraviť sám ? (parafrázoval som)
Ide o to, že na Prior sme si už tak zvykli a nie som si istý, či je toto mesto schopné postaviť miesto Priora niečo krajšie a originálnejšie (nie - 6 poschodovú sklenenú budovu o tvare kvádra za originálnu nepovažujem). Ideálne by bolo zbúrať Kyjev a Prior nechať, poprípade zbúrať obe a postaviť tam nejaký parčík (takého niečoho sa v tomto meste asi nikdy nedočkáme a asi by to Tesco aj chýbalo).
Myslím, že ak Kyjev a Prior zbúrajú a postavia tam 24 poschodovú budovu (a lá CBC I.) tak to nebude z blata do kaluže, ale z blata rovno do exkrementov. Neviem, prečo má toto mesto tendenciu za každú cenu zahusťovať zástavbu výškovými neoriginálnymi budovami bez koncepcie.