Výsledky môjho hodinového sledovania CSS Kuklovská-Karloveská v čase od 12.17 do 13.17 hod., teda v čase sobotného obeda:
22 z 27 vodičov električiek (mimo vozov vychádzajúcich z obratiska) bolo nútených zastaviť na signál STOP.
Okrem iného, ak vodič stlačil gombík na zastávke Karlova Ves, po pár metroch musel stáť v križovatke pokaždé asi 20-30 sekúnd, kým dostala signál VOĽNO do obratiska.
? povesiť za **** do prievanu, toho kto je zodpovedný za to... ?
22 z 27 vodičov električiek (mimo vozov vychádzajúcich z obratiska) bolo nútených zastaviť na signál STOP.
Okrem iného, ak vodič stlačil gombík na zastávke Karlova Ves, po pár metroch musel stáť v križovatke pokaždé asi 20-30 sekúnd, kým dostala signál VOĽNO do obratiska.
? povesiť za **** do prievanu, toho kto je zodpovedný za to... ?
Peon
Viac ma však zaujalo, že na www.dpb.sk ani www.bratislava.sk ani v SME (a asi ani nikde inde okrem imhd) nespomínajú zavedenie nových zastávok "Vápencová" pre linku č. 23 a "Vlčie hrdlo - záhrady" pre linku č. 77...
To, že zoznam premenovaných zastávok je IBA na imhd by som ešte ako-tak pochopil, pretože to nie sú až také významné zmeny pre cestujúcich. Ale aj to mohli uviesť podľa mňa...
K VÝLUKE DO RUŽINOVA:
Škoda, že X14-ky neukazujú na transparentoch zastávky po trase (najlepšie by to bolo podľa toho nového systému ukazovania zastávok po trase). Zmení sa to?
Páči sa mi, že na električkovej zastávke "Krížna" je z X14 na električky zabezpečený prestup na hrane. To tu tuším ešte nebolo (ak nerátam X6-ku na zastávke "Vazovova" spolu s električkami v smere na Hlavnú stanicu). ?